پنجاه و دومین شماره فصلنامه علمي ـ ترويجي "رشد فناوري" به چاپ رسيد.
پنجاه و دومین شماره فصلنامه علمي ـ ترويجي "رشد فناوري" توسط مرکز رشد رويش منتشر شد.
به گزارش روابط عمومي مرکز رشد رويش، شماره 52 فصلنامه علمي ـ ترويجي "رشد فناوري" ويژه فصل پاییز 96 به چاپ رسيد.
در اين شماره مقالاتي با عناوين "تأثیر گرایش کارآفرینانه و گرایش بازار بر موفقیت توسعه محصول جدید در شرکتهای دانشبنیان: نقش میانجی کنترلهای داخلی"، "کشف و اولویتبندی ابعاد و مؤلفههای مؤثر بر ساختار دانشگاه کارآفرین: پیشنهادی برای موفقیت در وظایف نسل سوم دانشگاهها"، "الگوي اثرگذاري طرح جويشگر بومي بر توسعهپايدار براساس شاخصهای پايداري"، "بررسی عوامل مؤثر بر توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در کسب و کارهای دانشبنیان کشاورزی (مطالعه موردی: مرکز رشد واحدهای فناور طبرستان)"، "ارزیابی و اولویتبندی قابلیتهای فناورانه با مدلی توسعهیافته در صنعت خودرو (مطالعه موردی: شرکت سایپا)"، "بررسی تأثیر برتریطلبی اجتماعی مصرفکنندگان بر انتخاب کالای لوکس با فناوری بالا با تعدیلگری درگیری ذهنی محصول"، "ارائه یک دیدگاه شناختشناسی تکنولوژی به مفهوم نوآوری و سیاست نوآوری" و "بررسی نقش بازاریابی در شرکتهای کوچک و متوسط مستقر در پارک علم و فناوری استان آذربایجانشرقی" به چاپ رسيده است.
لازم به يادآوري است دسترسي به فايل مقالات مذکور از طريق سايت نشريه به نشاني www.roshdefanavari.ir امکانپذير است. همچنين اين فصلنامه در پايگاه بينالمللي نمايهسازي Copernicus، مرکز منطقهاي اطلاعرساني علوم و فناوري، بانک اطلاعات نشريات کشور، پايگاه استنادي علوم جهان اسلام و مرکز اطلاعات علمي جهاد دانشگاهي، سامانه نشریات ایران (سنا) نمايه ميشود.
شما می توانید این خبر را در قالب یک فایل PDF چاپ یا ذخیره کنید. |