ا

  • ابراهیم پور ازبری.مصطفی تأثیر خلق ارزش مشترک بر توسعه خدمات جدید: نقش میانجی هماهنگی درون ‌سازمانی و تعدیلگری تجربه فناوری [ دوره19, شماره 73 - زمستان سال 1401]
  • احتشامی.مهران طراحی چارچوب استراتژی تحول دیجیتالی صنعت حمل و نقل بار جاده‌ای با تمرکز بر فناوری اینترنت‌اشیاء و تحلیلگری داده [ دوره19, شماره 74 - بهار سال 1402]
  • اختری. محمد ارائه مدل بلوغ امنیت سایبری برای زیرساخت‌های حیاتی [ دوره19, شماره 75 - تابستان سال 1402]
  • اکبری. مهزیار نقش پلتفرم های استریم های آنلاین مبتنی بر رسانه های اجتماعی بر خرید های بدون برنامه مصرف کنندگان با توجه به ویژگی های منبع ارتباط و محصول [ دوره19, شماره 75 - تابستان سال 1402]
  • امین موسوی.سیدعبدالله پیشران ها و بازدارنده های انتشار فناوری” ارتباط میدان نزدیک” در سیستم پرداخت تلفن همراه در ایران [ دوره19, شماره 76 - پاییز سال 1402]
  • امینی.منصور بررسی حقوقی استراتژی قیمت‌گذاری پویا در شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات هوشمند حمل‌ونقل با تأکید بر اپلیکیشن اسنپ [ دوره19, شماره 74 - بهار سال 1402]
  • اوشانی.اردلان تحلیل و ارزیابی زیست‌بوم‌های نوآوری، مطالعه‌ی موردی یزد و مازندران [ دوره19, شماره 73 - زمستان سال 1401]
  • اولیاء.محمدصالح تحلیل و طراحی زیست‌بوم نوآوری نیرو: تجربیات و درس‌های آینده [ دوره19, شماره 73 - زمستان سال 1401]