آ

  • آذري آراني.قاسم شناسایی شاخص‌هاي مؤثر بر خلق دانش ملي، هوش ملي و توليد ناخالص داخلي (مرور ادبيات نظام‌مند) [ دوره14, شماره 56 - پاییز سال 1397]
  • آقائی.رضا بررسی تأثیرات متقابل میان هوش‌تجاری، رضایت و وفاداری مشتریان و ارزش ویژه برند در صنعت بهداشتی و سلولزی ایران [ دوره14, شماره 56 - پاییز سال 1397]
  • آقايي.ميلاد بررسی تأثیرات متقابل میان هوش‌تجاری، رضایت و وفاداری مشتریان و ارزش ویژه برند در صنعت بهداشتی و سلولزی ایران [ دوره14, شماره 56 - پاییز سال 1397]