ا

  • ارباب شیرانی.بهروز رويکرد به ميدان آوردن تيم دانش در حل خلاقانه مسايل توسط مدير ارشد دانش [ دوره6, شماره 24 - پاییز سال 1389]
  • ارباب شیرانی.بهروز بررسي جايگاه فناوري در برنامه هاي توسعه اي كشور [ دوره6, شماره 23 - تابستان سال 1389]
  • امامی.امیر كاربرد فريمينگ در ايجاد مشاركت نخبگان در بانك ايده الكترونيكي [ دوره6, شماره 23 - تابستان سال 1389]
  • انصاري.رضا چالشهاي اساسي سياستگذاري تکنولوژي‌هاي نوظهور در ايران نانوتکنولوژي به عنوان يک مثال [ دوره6, شماره 22 - بهار سال 1389]

ب

  • باقری نژاد.جعفر بررسي تاثير سرمايه¬گذاري¬هاي فناوري اطلاعات روي رضايت مشتري [ دوره6, شماره 22 - بهار سال 1389]
  • باقری.سیده صبا ارزيابي وضعيت موجود مديريت دانش بر اساس مدل ساختمان مديريت دانش [ دوره6, شماره 23 - تابستان سال 1389]
  • بودلایی.حسن تحلیل رابطه توانمند سازی روانشناختی و تعهد سازمانی [ دوره6, شماره 24 - پاییز سال 1389]

ت

  • ترکمان.امین پيشنهاد ايجاد سيستم نوآوري ملي در صنايع هواپيمايي ايران با توجه به بهينه گزيني کشور‌هاي روسيه‌، ژاپن و برزيل [ دوره6, شماره 21 - زمستان سال 1388]
  • تقوی.مصطفی مقایسه‌ای میان نهاد‌های موثر در سیاست علم و فناوری در ایران و کشور‌های منطقه چشم‌انداز [ دوره6, شماره 21 - زمستان سال 1388]

ث

  • ثقفي.فاطمه كاربرد فريمينگ در ايجاد مشاركت نخبگان در بانك ايده الكترونيكي [ دوره6, شماره 23 - تابستان سال 1389]
  • ثقفي.فاطمه چارچوب فرايندي استراتژي نوآوري در سازمانها با ديدگاه آينده نگاري [ دوره6, شماره 22 - بهار سال 1389]

ج

  • جراحی.محمد حسین بررسي نقش فناوري اطلاعات در استقرار مديريت ارتباط با مشتري به صورت الکترونيکي (eCRM) [ دوره6, شماره 21 - زمستان سال 1388]
  • جلیلی ابوالحسنی.اعظم نقش نوآوري سازماني در پياده سازي کسب و کار الکترونيک در شرکت‌هاي مادر در صنعت خودرو [ دوره6, شماره 21 - زمستان سال 1388]
  • جلیلی بولحسنی.اعظم نقش نيروهاي رقابتي پورتر در انتخاب مدل كسب و كار الكترونيك در صنعت خودرو(مطالعه موردي: شركت ايران خودرو) [ دوره6, شماره 23 - تابستان سال 1389]
  • جلیلی بولحسنی.اعظم تعيين معيارهاي کليدي در ارزيابي کسب وکارهاي الکترونيک [ دوره6, شماره 22 - بهار سال 1389]

ح

  • حسین رفعتی.سعید شناسايي ابزارها و راه‌كارهاي سنتي مديريت دانش در بنگاه‌ها با سطح تكنولوژي پايين [ دوره6, شماره 24 - پاییز سال 1389]
  • حسین رفعتی.سعید پيوند سيستم مديريت دانش و ارزيابي عملكرد؛ سيستم موثر منابع انساني [ دوره6, شماره 22 - بهار سال 1389]
  • حیدری قره بلاغ.هادی تاثیر بهینه تجارت الکترونیک بر مدیریت زنجیره تامین [ دوره6, شماره 21 - زمستان سال 1388]

خ

  • خاتمی فیروزآبادی.سید محمد علی تعيين معيارهاي کليدي در ارزيابي کسب وکارهاي الکترونيک [ دوره6, شماره 22 - بهار سال 1389]
  • خاتمی فیروزآبادی.علی نقش نوآوري سازماني در پياده سازي کسب و کار الکترونيک در شرکت‌هاي مادر در صنعت خودرو [ دوره6, شماره 21 - زمستان سال 1388]
  • خاکباز.حسن بررسي جايگاه فناوري در برنامه هاي توسعه اي كشور [ دوره6, شماره 23 - تابستان سال 1389]
  • خسروی.کوروش انتقال فناوري از طريق مدل چرخش مغزها در پارک‌هاي علم و فناوري [ دوره6, شماره 22 - بهار سال 1389]
  • خواجوی.زینب استقرار نظام مديريت دانش و ارائه مدل کاربردی در شهرداری تهران [ دوره6, شماره 24 - پاییز سال 1389]
  • خوشنویس.یاسر مقایسه‌ای میان نهاد‌های موثر در سیاست علم و فناوری در ایران و کشور‌های منطقه چشم‌انداز [ دوره6, شماره 21 - زمستان سال 1388]

د

ر

  • راستی برزکی.مرتضی انتقال فناوري از طريق مدل چرخش مغزها در پارک‌هاي علم و فناوري [ دوره6, شماره 22 - بهار سال 1389]
  • ربيعي.علي استقرار نظام مديريت دانش و ارائه مدل کاربردی در شهرداری تهران [ دوره6, شماره 24 - پاییز سال 1389]
  • رسولی پشته.بهتاج بررسي تاثير سرمايه¬گذاري¬هاي فناوري اطلاعات روي رضايت مشتري [ دوره6, شماره 22 - بهار سال 1389]

ز

  • زارعی.بهروز كاربرد فريمينگ در ايجاد مشاركت نخبگان در بانك ايده الكترونيكي [ دوره6, شماره 23 - تابستان سال 1389]
  • زارعیان.محمد بررسي نقش فناوري اطلاعات در استقرار مديريت ارتباط با مشتري به صورت الکترونيکي (eCRM) [ دوره6, شماره 21 - زمستان سال 1388]
  • زاهدی.شمس السادات تحلیل رابطه توانمند سازی روانشناختی و تعهد سازمانی [ دوره6, شماره 24 - پاییز سال 1389]
  • زند حسامی.حسام تاثیر بهینه تجارت الکترونیک بر مدیریت زنجیره تامین [ دوره6, شماره 21 - زمستان سال 1388]

س

  • ستاری نسب.رضا تحلیل رابطه توانمند سازی روانشناختی و تعهد سازمانی [ دوره6, شماره 24 - پاییز سال 1389]
  • سعیدا اردکانی.سعید بررسي نقش فناوري اطلاعات در استقرار مديريت ارتباط با مشتري به صورت الکترونيکي (eCRM) [ دوره6, شماره 21 - زمستان سال 1388]
  • سعیدی.مهشید مديريت دانش و هوشمندي كسب و كار [ دوره6, شماره 23 - تابستان سال 1389]

ش

  • شاکری.عبدالرضا مدل مرحله اي نولان، ابزاري براي برنامه ريزي فناوري اطلاعات [ دوره6, شماره 22 - بهار سال 1389]
  • شفیعی نیک آبادی.محسن نقش نيروهاي رقابتي پورتر در انتخاب مدل كسب و كار الكترونيك در صنعت خودرو(مطالعه موردي: شركت ايران خودرو) [ دوره6, شماره 23 - تابستان سال 1389]
  • شفیعی نیک آبادی.محسن تعيين معيارهاي کليدي در ارزيابي کسب وکارهاي الکترونيک [ دوره6, شماره 22 - بهار سال 1389]
  • شفیعی نیک آبادی.محسن نقش نوآوري سازماني در پياده سازي کسب و کار الکترونيک در شرکت‌هاي مادر در صنعت خودرو [ دوره6, شماره 21 - زمستان سال 1388]

ط

  • طالبی.حسن ارايه مدل اجرايي پنجره واحد بنگاه¬هاي کوچک ومتوسط در ايران: رويکرد مشارکت دولتي- خصوصي [ دوره6, شماره 21 - زمستان سال 1388]
  • طباطبائیان.حبیب الله چالشهاي اساسي سياستگذاري تکنولوژي‌هاي نوظهور در ايران نانوتکنولوژي به عنوان يک مثال [ دوره6, شماره 22 - بهار سال 1389]

ع

  • عباسی شاهکوه.کلثوم چارچوب فرايندي استراتژي نوآوري در سازمانها با ديدگاه آينده نگاري [ دوره6, شماره 22 - بهار سال 1389]
  • عباسی.محمدرضا ضرورت نوآوري در اجراي برنامه‌هاي مديريت دانش و مديريت فن آوري اطلاعات در ايران [ دوره6, شماره 24 - پاییز سال 1389]
  • علیزاده ولوکلایی .حسین رضا بررسي تطبيقي رويكردها و چارچوبهاي سنجش نوآوري [ دوره6, شماره 23 - تابستان سال 1389]

ف

  • فتح اله بیاتی.محسن رويکرد به ميدان آوردن تيم دانش در حل خلاقانه مسايل توسط مدير ارشد دانش [ دوره6, شماره 24 - پاییز سال 1389]
  • فطرس.محمد حسن بررسي اثر حقوق مالکيت معنوي روي سرمايه¬گذاري مستقيم خارجي در کشورهاي گروه D8 [ دوره6, شماره 24 - پاییز سال 1389]

ق

  • قربانی.محمد جواد مدل مرحله اي نولان، ابزاري براي برنامه ريزي فناوري اطلاعات [ دوره6, شماره 22 - بهار سال 1389]

ک

  • کاری دولت آبادی.اکبر چارچوب فرايندي استراتژي نوآوري در سازمانها با ديدگاه آينده نگاري [ دوره6, شماره 22 - بهار سال 1389]
  • کاظمی نژاد.نوشین ارزيابي وضعيت موجود مديريت دانش بر اساس مدل ساختمان مديريت دانش [ دوره6, شماره 23 - تابستان سال 1389]
  • کوشکی جهرمی.علیرضا تحلیل رابطه توانمند سازی روانشناختی و تعهد سازمانی [ دوره6, شماره 24 - پاییز سال 1389]

م

  • محب ربانی.سعید تاثیر بهینه تجارت الکترونیک بر مدیریت زنجیره تامین [ دوره6, شماره 21 - زمستان سال 1388]
  • مکی.منوچهر ضرورت نوآوري در اجراي برنامه‌هاي مديريت دانش و مديريت فن آوري اطلاعات در ايران [ دوره6, شماره 24 - پاییز سال 1389]
  • ملک زاده.غلامرضا هوش سازمانی ابزاری قدرتمند در مدیریت شرکت های دانش محور [ دوره6, شماره 22 - بهار سال 1389]
  • موسی خانی.محمد مديريت دانش و هوشمندي كسب و كار [ دوره6, شماره 23 - تابستان سال 1389]
  • مهدوی.حمید انتقال فناوري از طريق مدل چرخش مغزها در پارک‌هاي علم و فناوري [ دوره6, شماره 22 - بهار سال 1389]
  • مهدی. رضا توسعه تجاري سازي دستاوردهاي علمي از طريق تحقيقات توليد نيمه صنعتي [ دوره6, شماره 24 - پاییز سال 1389]
  • مهدیه.امید مديريت دانش و راهبرد رقابتي شركت; نقش نقاط مرجع راهبردي [ دوره6, شماره 23 - تابستان سال 1389]
  • مهرانفر.فائزه ارزيابي وضعيت موجود مديريت دانش بر اساس مدل ساختمان مديريت دانش [ دوره6, شماره 23 - تابستان سال 1389]

ن

  • نجارزاده نوش آبادی.ابولفضل بررسي اثر حقوق مالکيت معنوي روي سرمايه¬گذاري مستقيم خارجي در کشورهاي گروه D8 [ دوره6, شماره 24 - پاییز سال 1389]
  • نجفی.اسداله مديريت استرس مبناي ارتقاء بهره‌وري دانشگران [ دوره6, شماره 21 - زمستان سال 1388]
  • نوازنی.مجید راهكارهاي اساسي در موفقيت برنامه¬ريزي استراتژيك سيستمهاي اطلاعاتي [ دوره6, شماره 24 - پاییز سال 1389]

و

  • وحدت.داوود راهكارهاي اساسي در موفقيت برنامه¬ريزي استراتژيك سيستمهاي اطلاعاتي [ دوره6, شماره 24 - پاییز سال 1389]