ش

  • شاکری.عبدالرضا مدل مرحله اي نولان، ابزاري براي برنامه ريزي فناوري اطلاعات [ دوره6, شماره 22 - بهار سال 1389]
  • شفیعی نیک آبادی.محسن نقش نيروهاي رقابتي پورتر در انتخاب مدل كسب و كار الكترونيك در صنعت خودرو(مطالعه موردي: شركت ايران خودرو) [ دوره6, شماره 23 - تابستان سال 1389]
  • شفیعی نیک آبادی.محسن تعيين معيارهاي کليدي در ارزيابي کسب وکارهاي الکترونيک [ دوره6, شماره 22 - بهار سال 1389]
  • شفیعی نیک آبادی.محسن نقش نوآوري سازماني در پياده سازي کسب و کار الکترونيک در شرکت‌هاي مادر در صنعت خودرو [ دوره6, شماره 21 - زمستان سال 1388]