شاکری.آزاده
كاربرد بازيابي هوشمند اطلاعات در جستجوي پتنت
[
دوره20,
شماره
77
- زمستانسال
1402]
شریفی.ندا
بررسی تأثیر میل به همکاری و زیرساخت تکنولوژی شرکای زنجیره تأمین بر اشتراک اطلاعات (مورد مطالعه: کارخانجات تولید لبنیات استان چهارمحال و بختیاری)
[
دوره20,
شماره
80
- پاییزسال
1403]
شیخ.رضا
تحلیل مولفههای موثر بر تمایل مشتریان به استفاده از فناوری بانکداری الکترونیکی با رویکرد دیمتل (مطالعه موردی: بانک شهر)
[
دوره20,
شماره
80
- پاییزسال
1403]
شیرخدایی. میثم
سیر تحول رسانه¬ها در طراحی کمپین¬های تبلیغاتی از سنتی به دیجیتال بر اساس نسل دوم تا پنجم بازاریابی
[
دوره20,
شماره
80
- پاییزسال
1403]
شیرمحمدی.یزدان
اثر زیباشناسی، رضایت از بازاریابی واقعیت افزوده بر قصد سفر در برند گردشگری غذا (مورد مطالعه شهر تهران)
[
دوره20,
شماره
78
- بهارسال
1403]