ش

  • شاکری.آزاده كاربرد بازيابي هوشمند اطلاعات در جستجوي پتنت [ دوره20, شماره 77 - زمستان سال 1402]
  • شریفی.ندا بررسی تأثیر میل به همکاری و زیرساخت تکنولوژی شرکای زنجیره تأمین بر اشتراک اطلاعات (مورد مطالعه: کارخانجات تولید لبنیات استان چهارمحال و بختیاری) [ دوره20, شماره 80 - پاییز سال 1403]
  • شیخ.رضا تحلیل مولفه‌های موثر بر تمایل مشتریان به استفاده از فناوری بانکداری الکترونیکی با رویکرد دیمتل (مطالعه موردی: بانک شهر) [ دوره20, شماره 80 - پاییز سال 1403]
  • شیرخدایی. میثم سیر تحول رسانه¬ها در طراحی کمپین¬های تبلیغاتی از سنتی به دیجیتال بر اساس نسل دوم تا پنجم بازاریابی [ دوره20, شماره 80 - پاییز سال 1403]
  • شیرمحمدی.یزدان اثر زیباشناسی، رضایت از بازاریابی واقعیت افزوده بر قصد سفر در برند گردشگری غذا (مورد مطالعه شهر تهران) [ دوره20, شماره 78 - بهار سال 1403]