ناصر.مهدی
مطالعه ای تطبیقی در تحلیل قالب سنجی حقوقی سازوکار استخراج فناوری رمزارزها: بایسته ها و سیاستگذاری ها
[
دوره20,
شماره
79
- تابستانسال
1403]
ناصری. جواد
تاثیرگذاری شدت رقابت بر مولفه های عملکردی سازمان در صنعت فلز
[
دوره20,
شماره
77
- زمستانسال
1402]
نامدار طجری.سمیه
سیر تحول رسانه¬ها در طراحی کمپین¬های تبلیغاتی از سنتی به دیجیتال بر اساس نسل دوم تا پنجم بازاریابی
[
دوره20,
شماره
80
- پاییزسال
1403]
نخستین گلدوست.اصغر
تبیین مولفه¬های آموزش الکترونیکی و یادگیری در محیط کار
[
دوره20,
شماره
79
- تابستانسال
1403]
نورمحمدی.حمزه علی
تحلیل نوآوری و جذابیت فناوری دانشگاههای ایران بر اساس کاربردی بودن تولیدات علمی و فناوری
[
دوره20,
شماره
79
- تابستانسال
1403]
نوروزي.حسين
بررسي تاثير جنسيت نام تجاري بر تبليغات كلامي آنلاين در شبكه مجازي اينستاگرام
[
دوره20,
شماره
79
- تابستانسال
1403]
نوری.فاطمه
مطالعه ای تطبیقی در تحلیل قالب سنجی حقوقی سازوکار استخراج فناوری رمزارزها: بایسته ها و سیاستگذاری ها
[
دوره20,
شماره
79
- تابستانسال
1403]