ساجدی نژاد.آرمان
شناسایی و اولویتبندی شاخصهای رضایتمندی مشتریان کسب وکارهای الکترونیکی نوپا در محیط فازی با استفاده از مدل ترکیبی BWM و TOPSIS
[
دوره20,
شماره
78
- بهارسال
1403]
سخائیان حاجی محمدی.نسرین
شناسایی و اولویتبندی فناوریهای نوظهور در حمل و نقل جادهای با روش تصمیمگیری چند معیاره
[
دوره20,
شماره
78
- بهارسال
1403]
سلامی.سید رضا
ارائه مدل ترکیبی ماتریس سوات و تحلیل عاملی تأییدی در تعیین و اولویتبندی راهبردهای یک شرکت تولیدی
[
دوره20,
شماره
78
- بهارسال
1403]
سمیعی.روح اله
ارائه الگوی توسعه گردشگری پایدار با تأکید بر تجاریسازی فناوری در ایران
[
دوره20,
شماره
77
- زمستانسال
1402]
سوخته سرائی.قاسم
شناسایی عوامل مؤثر در الگوی کارآفرینی جهادی استان های شمالی کشور
[
دوره20,
شماره
79
- تابستانسال
1403]
سوزنچی کاشانی.ابراهیم
بررسی نظاممند از رشد مفهوم همپایی فناورانه
[
دوره20,
شماره
78
- بهارسال
1403]
سینایی.سولماز
اثر زیباشناسی، رضایت از بازاریابی واقعیت افزوده بر قصد سفر در برند گردشگری غذا (مورد مطالعه شهر تهران)
[
دوره20,
شماره
78
- بهارسال
1403]