ا

  • ابراهیم زاده آرباطان.ابراهیم ارزیابی شاخص های ریسک موثر بر رفتار خرید تلویزیونی مصرف‌کنندگان [ دوره20, شماره 77 - زمستان سال 1402]
  • اخوان.آفرين شناسایی و اولویت¬بندی عوامل مؤثر بر توسعه محصول جدید با رویکرد توسعه پایدار با استفاده از روش ویکور فازی (مورد مطالعه صنعت کاشی استان یزد) [ دوره20, شماره 79 - تابستان سال 1403]
  • ارشادی.محمدجواد شناسایی و اولویت‌بندی شاخص‌های رضایت‌مندی مشتریان کسب وکارهای الکترونیکی نوپا در محیط فازی با استفاده از مدل ترکیبی BWM و TOPSIS [ دوره20, شماره 78 - بهار سال 1403]
  • اسدی. همایون تبیین مدل تجاری‌سازی ایده‌های دانش‌بنیان در راستای ارتقای توانمندی‌های فناورانه در شرکت‌های مستقر در پارک‌های علم و فناوری [ دوره20, شماره 79 - تابستان سال 1403]
  • اشرفی.مجید مدل‌سازی استراتژی‌های کاهش خطرات حسابداری ابری با رویکرد ساختاری-تفسیری [ دوره20, شماره 77 - زمستان سال 1402]
  • اصغری.حبیب الله كاربرد بازيابي هوشمند اطلاعات در جستجوي پتنت [ دوره20, شماره 77 - زمستان سال 1402]
  • اقبال.محمدرضا طراحی مدل بازاریابی کارآفرینانه با رویکرد بهبود عملکرد سازمانی [ دوره20, شماره 78 - بهار سال 1403]
  • الوندی.علی شناسايي و اولويت‌بندي توسعه كارآفريني در صنعت ورزش با استفاده از تكنيك OPA [ دوره20, شماره 77 - زمستان سال 1402]
  • امیرحسینی. شیرین ارائه الگوی توسعه گردشگری پایدار با تأکید بر تجاری‌سازی فناوری در ایران [ دوره20, شماره 77 - زمستان سال 1402]
  • امین طهماسبی.حمزه تحلیل درون‌نگری به مفهوم مدیریت کیفیت فراگیر نرم با تأکید بر مضامین کهن‌الگوها [ دوره20, شماره 78 - بهار سال 1403]