ا

  • ابراهیم پور ازبری.مصطفی الگوی ارتقای موفقیت توسعه محصول جدید براساس قابلیت مشارکت مشتری، جذب دانش مشتری و شکاف منابع (مطالعه موردی: شرکت‌های دانش‌بنیان شهرستان رشت) [ دوره15, شماره 58 - بهار سال 1398]
  • احتشام راثی.رضا بررسی رابطه کیفیت روابط مشتری- تأمین‌کننده و احتمال دستیابی به نوآوری استراتژیک از طریق برون‌سپاری فناوری اطلاعات [ دوره15, شماره 60 - پاییز سال 1398]
  • احمدیان دیوکتی.محمدمهدی طراحی مدلی برای تحقق پیچیدگی اقتصادی، مبتنی بر فراتحلیل پژوهش‌های علمی [ دوره15, شماره 59 - تابستان سال 1398]
  • اخوان.پیمان تأثیر یادگیری سازمانی بر عملکرد با میانجی‌گری مدیریت‌دانش (مطالعه موردی؛ بانک کشاورزی ایران) [ دوره15, شماره 59 - تابستان سال 1398]
  • اشرفی.مریم تدوین مدل رده‌بندی حقوق ثبت اختراع با استفاده از روش الکتر و فرایند تحلیل سلسله مراتبی [ دوره15, شماره 58 - بهار سال 1398]
  • الیاسی.مهدی نگاشت نهادی نوآوری در صنعت حمل و نقل ریلی کشور [ دوره15, شماره 58 - بهار سال 1398]
  • اوحدی.فریدون ارزیابی کارایی روش بازاریابی ویروسی ترکیبی با روش خوشه‌بندی شبکه‌ای و مقایسه نتایج [ دوره15, شماره 58 - بهار سال 1398]