ابراهیم پور ازبری.مصطفی
الگوی ارتقای موفقیت توسعه محصول جدید براساس قابلیت مشارکت مشتری، جذب دانش مشتری و شکاف منابع (مطالعه موردی: شرکتهای دانشبنیان شهرستان رشت)
[
دوره15,
شماره
58
- بهارسال
1398]
احتشام راثی.رضا
بررسی رابطه کیفیت روابط مشتری- تأمینکننده و احتمال دستیابی به نوآوری استراتژیک از طریق برونسپاری فناوری اطلاعات
[
دوره15,
شماره
60
- پاییزسال
1398]
احمدیان دیوکتی.محمدمهدی
طراحی مدلی برای تحقق پیچیدگی اقتصادی، مبتنی بر فراتحلیل پژوهشهای علمی
[
دوره15,
شماره
59
- تابستانسال
1398]