ا

  • ابراهیم پور ازبری.مصطفی بررسی تأثیر ابعاد سلطه‌طلبی اجتماعی مصرف‌کنندگان بر انتخاب کالای لوکس با فناوری بالا با تعدیل‌گری درگیری ذهنی محصول [ دوره13, شماره 52 - پاییز سال 1396]
  • اسدی قربانی.ام البنین بررسی نقش بازاریابی در شرکت‌های کوچک و متوسط مستقر در پارک علم و فناوری استان آذربایجان‌شرقی [ دوره13, شماره 52 - پاییز سال 1396]
  • اسفندیاری.زینب تاثیر گرایش کارآفرینانه و گرایش بازار بر موفقیت توسعه محصول جدید در شرکتهای دانش بنیان: نقش میانجی کنترل‌های داخلی [ دوره13, شماره 52 - پاییز سال 1396]
  • اکبری.محسن بررسی نقش متغیرهای مبتنی بر بازار در بهبود عملکرد صادرکنندگان محصولات دانش‌بنیان [ دوره13, شماره 50 - بهار سال 1396]
  • اکبری.محسن بررسی تأثیر ابعاد سلطه‌طلبی اجتماعی مصرف‌کنندگان بر انتخاب کالای لوکس با فناوری بالا با تعدیل‌گری درگیری ذهنی محصول [ دوره13, شماره 52 - پاییز سال 1396]
  • اوحدی.فریدون بررسی و تحلیل وضعیت عوامل مؤثر بر مدیریت تحقیق و توسعه و رتبه‌بندی عوامل با تکنیک ANP در صنایع خودروسازی (مطالعه موردی: شرکت پارس‌خودرو) [ دوره13, شماره 50 - بهار سال 1396]
  • ایزدی.رقیه بررسی ادبیات رفتار کارآفرینانه جنایی [ دوره13, شماره 51 - تابستان سال 1396]