ب

  • باقری.مصباح الهدی کشف و اولویت بندی ابعاد و مؤلفه های مؤثر بر ساختار دانشگاه کارآفرین: پیشنهادی برای موفقیت در وظایف نسل سوم دانشگاه‌ها [ دوره13, شماره 52 - پاییز سال 1396]
  • براتی.سعیده ارزیابی و الویت بندی قابلیت های فناورانه با مدلی توسعه یافته در صنعت خودرو (مطالعه موردی: شرکت سایپا) [ دوره13, شماره 52 - پاییز سال 1396]
  • برخورداری احمدی.مهناز شناسایی مخاطرات پروژه های نفتی بر اساس استاندارد PMBOK و رتبه بندی آن ها با رویکرد AHP و TOPSIS در محیط فازی (مطالعه موردی: شرکت فنی و مهندسی تهران جنوب، پالایشگاه میعانات گازی بندرعباس شرکت نفت ستاره خلیج فارس) [ دوره13, شماره 50 - بهار سال 1396]
  • بهرامي کميل.صديقه شناسائی روش های مناسب برای بلوک جریان های درآمدی در کسب و کارهای الکترونیکی (مطالعه موردی: شرکت کاغذ دیواری آرمانی (صنعت کاغذدیواری)) [ دوره13, شماره 49 - زمستان سال 1395]
  • بهشتیان اردکانی.آرش از بازاریابی انبوه تا بازاریابی الکترونیکی یک‌به‌یک [ دوره13, شماره 51 - تابستان سال 1396]