باقری.مصباح الهدی
کشف و اولویت بندی ابعاد و مؤلفه های مؤثر بر ساختار دانشگاه کارآفرین: پیشنهادی برای موفقیت در وظایف نسل سوم دانشگاهها
[
دوره13,
شماره
52
- پاییزسال
1396]
براتی.سعیده
ارزیابی و الویت بندی قابلیت های فناورانه با مدلی توسعه یافته در صنعت خودرو (مطالعه موردی: شرکت سایپا)
[
دوره13,
شماره
52
- پاییزسال
1396]
برخورداری احمدی.مهناز
شناسایی مخاطرات پروژه های نفتی بر اساس استاندارد PMBOK و رتبه بندی آن ها با رویکرد AHP و TOPSIS در محیط فازی (مطالعه موردی: شرکت فنی و مهندسی تهران جنوب، پالایشگاه میعانات گازی بندرعباس شرکت نفت ستاره خلیج فارس)
[
دوره13,
شماره
50
- بهارسال
1396]
بهرامي کميل.صديقه
شناسائی روش های مناسب برای بلوک جریان های درآمدی در کسب و کارهای الکترونیکی (مطالعه موردی: شرکت کاغذ دیواری آرمانی (صنعت کاغذدیواری))
[
دوره13,
شماره
49
- زمستانسال
1395]
بهشتیان اردکانی.آرش
از بازاریابی انبوه تا بازاریابی الکترونیکی یکبهیک
[
دوره13,
شماره
51
- تابستانسال
1396]