ابراهیم پور ازبری.مصطفی
بررسی تأثیر ابعاد سلطهطلبی اجتماعی مصرفکنندگان بر انتخاب کالای لوکس با فناوری بالا با تعدیلگری درگیری ذهنی محصول
[
دوره13,
شماره
52
- پاییزسال
1396]
اسدی قربانی.ام البنین
بررسی نقش بازاریابی در شرکتهای کوچک و متوسط مستقر در پارک علم و فناوری استان آذربایجانشرقی
[
دوره13,
شماره
52
- پاییزسال
1396]
اسفندیاری.زینب
تاثیر گرایش کارآفرینانه و گرایش بازار بر موفقیت توسعه محصول جدید در شرکتهای دانش بنیان: نقش میانجی کنترلهای داخلی
[
دوره13,
شماره
52
- پاییزسال
1396]
اکبری.محسن
بررسی نقش متغیرهای مبتنی بر بازار در بهبود عملکرد صادرکنندگان محصولات دانشبنیان
[
دوره13,
شماره
50
- بهارسال
1396]
اکبری.محسن
بررسی تأثیر ابعاد سلطهطلبی اجتماعی مصرفکنندگان بر انتخاب کالای لوکس با فناوری بالا با تعدیلگری درگیری ذهنی محصول
[
دوره13,
شماره
52
- پاییزسال
1396]
اوحدی.فریدون
بررسی و تحلیل وضعیت عوامل مؤثر بر مدیریت تحقیق و توسعه و رتبهبندی عوامل با تکنیک ANP در صنایع خودروسازی (مطالعه موردی: شرکت پارسخودرو)
[
دوره13,
شماره
50
- بهارسال
1396]