ابراهیم پور ازبری.مصطفی
تأثیر دوسوتوانی نوآوری بر دانش صادراتی و عملکرد محصولات جدید در بازارهای صادراتی
[
دوره11,
شماره
42
- بهارسال
1394]
اثباتی.حسین
تعیین اولویتهای اکتساب فناوري در یک سازمان صنعتی؛ مطالعه موردی شناورهاي کلاس متوسط
[
دوره11,
شماره
42
- بهارسال
1394]
اخوان.پیمان
نقش مدیریت دانش در بهبود فعالیت¬های بازاریابی؛ مطالعه موردی شرکت¬های فعال در حوزه تأمین تجهیزات پزشکی
[
دوره11,
شماره
41
- زمستانسال
1393]
اخوان.پیمان
بررسي تأثير کيفيت زندگي کاري بر شکلگيري رفتار تسهيم دانش در يک مرکز مخابراتي در ايران
[
دوره11,
شماره
44
- پاییزسال
1394]
اسدپور.مرتضی
بررسی تأثیر نوآوری سازمانی و نوآوری مدیریّتی در مؤفّقیّت شرکتهای دانش بنیان (مورد مطالعه: شرکتهای دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری گیلان)
[
دوره11,
شماره
43
- تابستانسال
1394]
افشارپور.محسن
نقش سرمایهگذاری جمعی در تأمین سرمایه کارآفرینان نوپا
[
دوره11,
شماره
43
- تابستانسال
1394]
اکبری.محسن
تأثیر دوسوتوانی نوآوری بر دانش صادراتی و عملکرد محصولات جدید در بازارهای صادراتی
[
دوره11,
شماره
42
- بهارسال
1394]
الیاسی.مهدی
عوامل موثر بر نوآوری پذیری صنعت اپراتوري تلفن همراه در گذار به سمت موبایل باند پهن؛ مورد مطالعه کشور ايران
[
دوره11,
شماره
43
- تابستانسال
1394]
امینی.علی اکبر
نقش توسعه كارآفريني در ارتقاي بهرهوري نیرویکار: مقایسه تطبیقی کشورهای درحال توسعه و توسعه یافته منتخب
[
دوره11,
شماره
43
- تابستانسال
1394]
انصاری.زهرا
نقش توسعه كارآفريني در ارتقاي بهرهوري نیرویکار: مقایسه تطبیقی کشورهای درحال توسعه و توسعه یافته منتخب
[
دوره11,
شماره
43
- تابستانسال
1394]
انصاري.رضا
الگوی ساختاری ابعاد فعالیتهای مدیریت فناوری و اثربخشی سازمانی؛ مورد مطالعه شرکت پالایش نفت اصفهان
[
دوره11,
شماره
41
- زمستانسال
1393]
اولیاء.محمدصالح
شناسایی و دستهبندی چالشهای شرکتهای دانشبنیان با استفاده از روش شبکه عصبی مصنوعی و رویکرد BPMS؛ مطالعه موردی: شرکتهای دانشبنیان یزد
[
دوره11,
شماره
44
- پاییزسال
1394]