ابراهیم پور ازبری.مصطفی
تأثیر خلق ارزش مشترک بر توسعه خدمات جدید: نقش میانجی هماهنگی درون سازمانی و تعدیلگری تجربه فناوری
[
دوره19,
شماره
73
- زمستانسال
1401]
احتشامی.مهران
طراحی چارچوب استراتژی تحول دیجیتالی صنعت حمل و نقل بار جادهای با تمرکز بر فناوری اینترنتاشیاء و تحلیلگری داده
[
دوره19,
شماره
74
- بهارسال
1402]
اختری. محمد
ارائه مدل بلوغ امنیت سایبری برای زیرساختهای حیاتی
[
دوره19,
شماره
75
- تابستانسال
1402]
اکبری. مهزیار
نقش پلتفرم های استریم های آنلاین مبتنی بر رسانه های اجتماعی بر خرید های بدون برنامه مصرف کنندگان با توجه به ویژگی های منبع ارتباط و محصول
[
دوره19,
شماره
75
- تابستانسال
1402]
امین موسوی.سیدعبدالله
پیشران ها و بازدارنده های انتشار فناوری” ارتباط میدان نزدیک” در سیستم پرداخت تلفن همراه در ایران
[
دوره19,
شماره
76
- پاییزسال
1402]
امینی.منصور
بررسی حقوقی استراتژی قیمتگذاری پویا در شرکتهای ارائهدهنده خدمات هوشمند حملونقل با تأکید بر اپلیکیشن اسنپ
[
دوره19,
شماره
74
- بهارسال
1402]
اوشانی.اردلان
تحلیل و ارزیابی زیستبومهای نوآوری، مطالعهی موردی یزد و مازندران
[
دوره19,
شماره
73
- زمستانسال
1401]
اولیاء.محمدصالح
تحلیل و طراحی زیستبوم نوآوری نیرو: تجربیات و درسهای آینده
[
دوره19,
شماره
73
- زمستانسال
1401]