گرامی. محسن
شناسایی فاکتورهای مؤثر در پذیرش اینترنتاشیاء از دیدگاه کاربران با استفاده از مدل تکمیلی TAM ارائهشده در مدل گایو و بای. مورد مطالعه: مشتریان شرکت ارتباطات سیار ایران ـ همراهاول
[
دوره15,
شماره
58
- بهارسال
1398]
گروسی مختارزاده.نیما
بررسی دوگونه سرمایهگذار و رشددهنده بهعنوان بازیگران کلیدی اکوسیستم کارآفرینی
[
دوره15,
شماره
57
- زمستانسال
1397]
گودرزی.مهدی
راهکارهای توسعه دانشگاه کارآفرین در حوزه علومانسانی و اجتماعی براساس یک مطالعه چند موردی
[
دوره15,
شماره
59
- تابستانسال
1398]