گرامی. محسن
شناسایی فاکتورهای مؤثر در پذیرش اینترنتاشیاء از دیدگاه کاربران با استفاده از مدل تکمیلی TAM ارائهشده در مدل گایو و بای. مورد مطالعه: مشتریان شرکت ارتباطات سیار ایران ـ همراهاول
[
دوره15,
شماره
58
- بهارسال
1398]
گرامی. محسن
بهبود امنیت در زیر ساخت رایانش ابر با استفاده از پروتکل بلاکچین
[
دوره19,
شماره
76
- پاییزسال
1402]
گرایلی نژاد.رزا
ارائهی الگویی برای گونهشناسی انواع نوآوری سازمانی
[
دوره7,
شماره
28
- پاییزسال
1390]
گرجی.محمد باقر
طراحی الگوی کارآفرینی سالمندی با رویکرد ساختاری تفسیری
[
دوره18,
شماره
71
- تابستانسال
1401]
گرجی.محمدباقر
شناسایی عوامل مؤثر در الگوی کارآفرینی جهادی استان های شمالی کشور
[
دوره20,
شماره
79
- تابستانسال
1403]
گرشاسبی نیا.ندا
نقش حقوق مالکیت فکری در نوآوری کشورهای در حال توسعه
[
دوره8,
شماره
30
- بهارسال
1391]
گرگانلی دوجی.جمادوردی
مدلسازی استراتژیهای کاهش خطرات حسابداری ابری با رویکرد ساختاری-تفسیری
[
دوره20,
شماره
77
- زمستانسال
1402]
گرمابدری.محسن
بررسي تأثير کيفيت زندگي کاري بر شکلگيري رفتار تسهيم دانش در يک مرکز مخابراتي در ايران
[
دوره11,
شماره
44
- پاییزسال
1394]
گروسی مختارزاده.نیما
بررسی دوگونه سرمایهگذار و رشددهنده بهعنوان بازیگران کلیدی اکوسیستم کارآفرینی
[
دوره15,
شماره
57
- زمستانسال
1397]
گل محمدی.کریم
ارائه چارچوب رتبهبندی معیارهای انتخاب تأمینکننده راهبردی (مورد مطالعه: شرکت فولاد آلیاژی یزد)
[
دوره16,
شماره
63
- تابستانسال
1399]
گلچین پور.مونا
بررسي دلايل شكست مديريت دانش در سازمان ها
[
دوره3,
شماره
11
- تابستانسال
1386]
گلستان هاشمی.سیدمهدی
شناسایی ریسکهای فناورانه فرایند توسعه محصول جدید و اولویتبندی با فرایند تحلیل شبکهای (ANP)
[
دوره14,
شماره
53
- زمستانسال
1396]
گلشیری.احسان
بررسی ایجاد شبکهای بین شرکتهای دانشمحور به کمک مدل منشور
[
دوره4,
شماره
16
- پاییزسال
1387]
گلمحمدي.سجاد
ارزيابي دانش و توانايي کارکنان دانشی در سازمانهاي دانشبنيان با استفاده از مدل اندازهگيري توانايي انساني شانون
[
دوره12,
شماره
46
- بهارسال
1395]
گودرزوند چگيني .مهرداد
تبیین مدل ساختاری تأثیر ویژگیهای فناوری بر تجاریسازی فناوری از دیدگاه مدیران شرکتهای دانشبنیان مطالعه موردي پارک علم و فناوری گیلان
[
دوره10,
شماره
38
- بهارسال
1393]
گیلانی پور.جواد
مروری نظام مند بر بازاریابی کارآفرینانه: واکاوی مولفه ها و عوامل بازدارنده و پیشران در کسب و کار برخط با تکنیک فراترکیب
[
دوره19,
شماره
73
- زمستانسال
1401]