تاخيره.زهرا
ارائه یک چارچوب مفهومی بهمنظور تبیین نقش تعهد مدیریت به بازاریابی داخلی در نگرش شغلی کارکنان
[
دوره12,
شماره
47
- تابستانسال
1395]
تارخ.محمدجعفر
توسعه مدل فرايندي مديريت دانش مشتري با استفاده از سيستمهای مديريت ارتباط با مشتری
[
دوره10,
شماره
40
- پاییزسال
1393]
تارخ.محمدجعفر
ارزیابی کارایی روش بازاریابی ویروسی ترکیبی با روش خوشهبندی شبکهای و مقایسه نتایج
[
دوره15,
شماره
58
- بهارسال
1398]
تاري.مهديه
بررسی عوامل مؤثر بر رشد و موفقیت شرکتهای دانشبنیان
[
دوره12,
شماره
45
- زمستانسال
1394]
تبریزیان.بیتا
طراحی چارچوب استراتژی تحول دیجیتالی صنعت حمل و نقل بار جادهای با تمرکز بر فناوری اینترنتاشیاء و تحلیلگری داده
[
دوره19,
شماره
74
- بهارسال
1402]
تجری.سکینه
مدلسازی استراتژیهای کاهش خطرات حسابداری ابری با رویکرد ساختاری-تفسیری
[
دوره20,
شماره
77
- زمستانسال
1402]
ترابی.تقی
ارائه مدل کسب و کار اقتصاد دایرهای برای شرکتهای دانش بنیان
[
دوره19,
شماره
75
- تابستانسال
1402]
ترابی.تقی
شناسایی مؤلفه¬های مؤثر بر سطح پیچیدگی فناورانه تحقیق و توسعه در شرکت¬های دانش¬بنیان به روش داده¬بنیاد
[
دوره20,
شماره
79
- تابستانسال
1403]
ترابی.مصطفی
عوامل مؤثر بر انتشار و گسترش فناوري مديريت دانش مبتني بر وب، مطالعه موردي شرکت مشانير
[
دوره7,
شماره
26
- بهارسال
1390]
ترکاشوند.سینا
واکاوی نقش آموزش به شیوه مجازی در بازتولید نابرابری آموزشی
[
دوره18,
شماره
69
- زمستانسال
1400]
ترکمان.امین
پيشنهاد ايجاد سيستم نوآوري ملي در صنايع هواپيمايي ايران با توجه به بهينه گزيني کشورهاي روسيه، ژاپن و برزيل
[
دوره6,
شماره
21
- زمستانسال
1388]
تسلیمی.محمدسعید
تحلیل اثر ارتقای برند بر عملکرد منابع انسانی در پارکهای علم و فناوری
[
دوره18,
شماره
70
- بهارسال
1401]
تشیعی نژاد.طاهره
مدل تحلیل محتوایی بومیشده چهار ستون مدیریت دانایی براساس رویکرد تغییر مستمر در بانک توسعه صادرات
[
دوره19,
شماره
74
- بهارسال
1402]
تقوایی.مریم
تبیین مدل تجاریسازی ایدههای دانشبنیان در راستای ارتقای توانمندیهای فناورانه در شرکتهای مستقر در پارکهای علم و فناوری
[
دوره20,
شماره
79
- تابستانسال
1403]
تقوی.مصطفی
مقایسهای میان نهادهای موثر در سیاست علم و فناوری در ایران و کشورهای منطقه چشمانداز
[
دوره6,
شماره
21
- زمستانسال
1388]
تقوی.مصطفی
خودمختاري فناوری، يا انفعال در برابر رويکرد فناورانه
[
دوره4,
شماره
16
- پاییزسال
1387]
تقی پوریان.محمد جواد
مروری نظام مند بر بازاریابی کارآفرینانه: واکاوی مولفه ها و عوامل بازدارنده و پیشران در کسب و کار برخط با تکنیک فراترکیب
[
دوره19,
شماره
73
- زمستانسال
1401]
تقی پوریان.محمدجواد
ارائه چارچوبی نو از بازاریابی ویروسی در کسب و کار بر خط: تحلیل کیفی با تکنیک های فرافکنی
[
دوره17,
شماره
68
- پاییزسال
1400]
تقی یاره.فتانه
نقاط قوت،نقاط ضعف،فرصتها و تهدید های پارک های علمی ایران؛تاثیرات فناوری های جدید
[
دوره2,
شماره
8
- پاییزسال
1385]
تقی یاره.فتانه
طبقهبندي پاركهاي علم و فناوري ايران بر اساس فناوريهاي اطلاعاتي
[
دوره3,
شماره
9
- زمستانسال
1385]
تقی یاری.حمید رضا
دانشگاه كارآفرين ، نظام ملي نوآوري و توسعه مبتني بر دانايي
[
دوره1,
شماره
4
- پاییزسال
1384]
تورعی. نیلوفر
مدلی برای تعیین نقش هوش تجاری در ارائه سرویس مؤثر به مشتریان شرکتهای فناوری اطلاعات
[
دوره20,
شماره
79
- تابستانسال
1403]
توصیفیان.مسعود
بررسی تأثیر تلاش بازاریابی برندهای لوکس بر ارزش ویژه نام تجاری و رفتار مصرفکننده (مطالعه موردی: مصرفکنندگان ایرانی برندهای لوکس در رسانههای اجتماعی)
[
دوره14,
شماره
54
- بهارسال
1397]
توکلی گلپایگانی.علی
یک سیستم نظارتی زنجیره تامین فرآورده¬های ارگانیک مبتنی بر زنجیره بلوکی
[
دوره19,
شماره
76
- پاییزسال
1402]
توکلی.غلامرضا
نوآوری باز؛ نگاهی جامع بر مفاهیم، رویکردها، روندها و عوامل کلیدی موفقیت
[
دوره10,
شماره
40
- پاییزسال
1393]
توکلی.غلامرضا
نوآوري در خدمات (مفاهيم، ویژگیها، رويکردها، دیدگاهها و سیاستها)
[
دوره12,
شماره
48
- پاییزسال
1395]
تولایی.روح الله
مدل شبیهسازی رشد تیمها و استارتآپها در مراکز رشد دانشگاهی با استفاده از رویکرد پویاییشناسی سیستم
[
دوره19,
شماره
74
- بهارسال
1402]
تولایی.رویا
بررسی نقش بنگاههای کوچک و متوسط مقیاس در توسعه فعالیتهای اقتصادی کشور مالزی
[
دوره10,
شماره
38
- بهارسال
1393]
تولایی.سید مهبد
نقاط قوت،نقاط ضعف،فرصتها و تهدید های پارک های علمی ایران؛تاثیرات فناوری های جدید
[
دوره2,
شماره
8
- پاییزسال
1385]
تولایی.سید مهبد
طبقهبندي پاركهاي علم و فناوري ايران بر اساس فناوريهاي اطلاعاتي
[
دوره3,
شماره
9
- زمستانسال
1385]
تیموریان سفیده خوان.مریم
طراحی چارچوب استراتژی تحول دیجیتالی صنعت حمل و نقل بار جادهای با تمرکز بر فناوری اینترنتاشیاء و تحلیلگری داده
[
دوره19,
شماره
74
- بهارسال
1402]