ت

  • تاخيره.زهرا ارائه یک چارچوب مفهومی به‌منظور تبیین نقش تعهد مدیریت به بازاریابی داخلی در نگرش شغلی کارکنان [ دوره12, شماره 47 - تابستان سال 1395]
  • تارخ.محمدجعفر توسعه مدل فرايندي مديريت دانش مشتري با استفاده از سيستم‌های مديريت ارتباط با مشتری [ دوره10, شماره 40 - پاییز سال 1393]
  • تارخ.محمدجعفر ارزیابی کارایی روش بازاریابی ویروسی ترکیبی با روش خوشه‌بندی شبکه‌ای و مقایسه نتایج [ دوره15, شماره 58 - بهار سال 1398]
  • تاري.مهديه بررسی عوامل مؤثر بر رشد و موفقیت شرکت‌های دانش‌بنیان [ دوره12, شماره 45 - زمستان سال 1394]
  • تبریزیان.بیتا طراحی چارچوب استراتژی تحول دیجیتالی صنعت حمل و نقل بار جاده‌ای با تمرکز بر فناوری اینترنت‌اشیاء و تحلیلگری داده [ دوره19, شماره 74 - بهار سال 1402]
  • تجری.سکینه مدل‌سازی استراتژی‌های کاهش خطرات حسابداری ابری با رویکرد ساختاری-تفسیری [ دوره20, شماره 77 - زمستان سال 1402]
  • ترابی.تقی ارائه مدل کسب و کار اقتصاد دایره‌ای برای شرکت‌های دانش بنیان [ دوره19, شماره 75 - تابستان سال 1402]
  • ترابی.مصطفی عوامل مؤثر بر انتشار و گسترش فناوري مديريت دانش مبتني بر وب، مطالعه موردي شرکت مشانير [ دوره7, شماره 26 - بهار سال 1390]
  • ترکاشوند.سینا واکاوی نقش آموزش به شیوه مجازی در بازتولید نابرابری آموزشی [ دوره18, شماره 69 - زمستان سال 1400]
  • ترکمان.امین پيشنهاد ايجاد سيستم نوآوري ملي در صنايع هواپيمايي ايران با توجه به بهينه گزيني کشور‌هاي روسيه‌، ژاپن و برزيل [ دوره6, شماره 21 - زمستان سال 1388]
  • تسلیمی.محمدسعید تحلیل اثر ارتقای برند بر عملکرد منابع انسانی در پارک‌های علم و فناوری [ دوره18, شماره 70 - بهار سال 1401]
  • تشیعی نژاد.طاهره مدل تحلیل محتوایی بومی‌شده چهار ستون مدیریت دانایی بر‌اساس رویکرد تغییر مستمر در بانک توسعه صادرات [ دوره19, شماره 74 - بهار سال 1402]
  • تقوی.مصطفی مقایسه‌ای میان نهاد‌های موثر در سیاست علم و فناوری در ایران و کشور‌های منطقه چشم‌انداز [ دوره6, شماره 21 - زمستان سال 1388]
  • تقوی.مصطفی اصول و مباني مديريت دانش [ دوره5, شماره 18 - بهار سال 1388]
  • تقوی.مصطفی خودمختاري فناوری، يا انفعال در برابر رويکرد فناورانه [ دوره4, شماره 16 - پاییز سال 1387]
  • تقی پوریان.محمد جواد مروری نظام مند بر بازاریابی کارآفرینانه: واکاوی مولفه ها و عوامل بازدارنده و پیشران در کسب و کار برخط با تکنیک فراترکیب [ دوره19, شماره 73 - زمستان سال 1401]
  • تقی پوریان.محمدجواد ارائه چارچوبی نو از بازاریابی ویروسی در کسب و کار بر خط: تحلیل کیفی با تکنیک های فرافکنی [ دوره17, شماره 68 - پاییز سال 1400]
  • تقی یاره.فتانه نقاط قوت،نقاط ضعف،فرصتها و تهدید های پارک های علمی ایران؛تاثیرات فناوری های جدید [ دوره2, شماره 8 - پاییز سال 1385]
  • تقی یاره.فتانه طبقه‌بندي پارك‌هاي علم و فناوري ايران بر اساس فناوري‌هاي اطلا‌عاتي [ دوره3, شماره 9 - زمستان سال 1385]
  • تقی یاری.حمید رضا دانشگاه كارآفرين ، نظام ملي نوآوري و توسعه مبتني بر دانايي [ دوره1, شماره 4 - پاییز سال 1384]
  • توصیفیان.مسعود بررسی تأثیر تلاش بازاریابی برندهای لوکس بر ارزش ویژه نام تجاری و رفتار مصرف‌کننده (مطالعه موردی: مصرف‌کنندگان ایرانی برندهای لوکس در رسانه‌های اجتماعی) [ دوره14, شماره 54 - بهار سال 1397]
  • توکلی گلپایگانی.علی یک سیستم نظارتی زنجیره تامین فرآورده¬های ارگانیک مبتنی بر زنجیره بلوکی [ دوره19, شماره 76 - پاییز سال 1402]
  • توکلی مقدم.رضا طراحي مدلي مبتني بر فناوري زنجيره بلوكي براي تقويت امنيت سايبري در صنعت بانکداري [ دوره19, شماره 76 - پاییز سال 1402]
  • توکلی.غلامرضا نوآوری باز؛ نگاهی جامع بر مفاهیم، رویکردها، روندها و عوامل کلیدی موفقیت [ دوره10, شماره 40 - پاییز سال 1393]
  • توکلی.غلامرضا نوآوري در خدمات (مفاهيم، ویژگی‌ها، رويکردها، دیدگاه‌ها و سیاست‌ها) [ دوره12, شماره 48 - پاییز سال 1395]
  • تولایی.روح الله مدل شبیه‌سازی رشد تیم‌ها و استارت‌آپ‌ها در مراکز رشد دانشگاهی با استفاده از رویکرد پویایی‌شناسی سیستم [ دوره19, شماره 74 - بهار سال 1402]
  • تولایی.رویا بررسی نقش بنگاه‌های کوچک و متوسط مقیاس در توسعه فعالیت‌های اقتصادی کشور مالزی [ دوره10, شماره 38 - بهار سال 1393]
  • تولایی.سید مهبد نقاط قوت،نقاط ضعف،فرصتها و تهدید های پارک های علمی ایران؛تاثیرات فناوری های جدید [ دوره2, شماره 8 - پاییز سال 1385]
  • تولایی.سید مهبد طبقه‌بندي پارك‌هاي علم و فناوري ايران بر اساس فناوري‌هاي اطلا‌عاتي [ دوره3, شماره 9 - زمستان سال 1385]
  • تیموریان سفیده خوان.مریم طراحی چارچوب استراتژی تحول دیجیتالی صنعت حمل و نقل بار جاده‌ای با تمرکز بر فناوری اینترنت‌اشیاء و تحلیلگری داده [ دوره19, شماره 74 - بهار سال 1402]