م

  • مبلغی.مصطفی تاثیرگذاری شدت رقابت بر مولفه های عملکردی سازمان در صنعت فلز [ دوره20, شماره 77 - زمستان سال 1402]
  • متولی طاهر. جواد طراحی مدل بازاریابی کارآفرینانه با رویکرد بهبود عملکرد سازمانی [ دوره20, شماره 78 - بهار سال 1403]
  • محمدعلی زاده.حامد شناسایی و اولویت‌بندی شاخص‌های رضایت‌مندی مشتریان کسب وکارهای الکترونیکی نوپا در محیط فازی با استفاده از مدل ترکیبی BWM و TOPSIS [ دوره20, شماره 78 - بهار سال 1403]
  • محمدی.لیلا تبیین مولفه¬های آموزش الکترونیکی و یادگیری در محیط کار [ دوره20, شماره 79 - تابستان سال 1403]
  • مذبوحی.سعید تبیین مولفه¬های آموزش الکترونیکی و یادگیری در محیط کار [ دوره20, شماره 79 - تابستان سال 1403]
  • مستقیمی.محمودرضا طراحی مدل کارآفرینی فناورانه در بانک کشاورزی [ دوره20, شماره 78 - بهار سال 1403]
  • معصومی.سیّد سینا تحلیل درون‌نگری به مفهوم مدیریت کیفیت فراگیر نرم با تأکید بر مضامین کهن‌الگوها [ دوره20, شماره 78 - بهار سال 1403]
  • مهدی پور.زهرا اثر زیباشناسی، رضایت از بازاریابی واقعیت افزوده بر قصد سفر در برند گردشگری غذا (مورد مطالعه شهر تهران) [ دوره20, شماره 78 - بهار سال 1403]
  • مهرابیان.احمد طراحی مدل کارآفرینی فناورانه در بانک کشاورزی [ دوره20, شماره 78 - بهار سال 1403]
  • میرزائی.نورالدین تبیین مولفه¬های آموزش الکترونیکی و یادگیری در محیط کار [ دوره20, شماره 79 - تابستان سال 1403]