م

  • مانیان.امیر طراحي مدل کسب و کار مرکز رشد مجازي در ايران [ دوره12, شماره 47 - تابستان سال 1395]
  • محقق.مارال اولویت‌بندی فناوری‌های شبکه هوشمند توزیع برق با رویکرد شاخص‌های جذابیت (مطالعه موردی شرکت توزیع برق مازندران) [ دوره12, شماره 48 - پاییز سال 1395]
  • محمدیان.ایوب طراحي مدل کسب و کار مرکز رشد مجازي در ايران [ دوره12, شماره 47 - تابستان سال 1395]
  • مرادی.محمود بررسی عوامل مؤثر بر رشد و موفقیت شرکت‌های دانش‌بنیان [ دوره12, شماره 45 - زمستان سال 1394]
  • مرجانی.تیمور بکارگيري مديريت راهبردي پروژه به‌عنوان یک رويکرد نوين مديريت پروژه [ دوره12, شماره 45 - زمستان سال 1394]
  • ملایی.علی اصغر یکپارچه‌سازی مشتریان در مقدمات نوآوری (FEI) به کمک رویکرد نوآوری باز: تولید و انتخاب ایده‌های نوآورانه محصول [ دوره12, شماره 47 - تابستان سال 1395]
  • ملک اخلاق.اسماعيل ارائه یک چارچوب مفهومی به‌منظور تبیین نقش تعهد مدیریت به بازاریابی داخلی در نگرش شغلی کارکنان [ دوره12, شماره 47 - تابستان سال 1395]
  • ملک زاده.غلامرضا شناسایی عوامل مؤثر بر پیاده‌سازی مدیریت دانش مبتنی بر راهبردهای کسب و کار [ دوره12, شماره 45 - زمستان سال 1394]
  • منطقی .منوچهر الزامات گذر از نوآوری بسته به نوآوری باز [ دوره12, شماره 46 - بهار سال 1395]