ملایی.علی اصغر
یکپارچهسازی مشتریان در مقدمات نوآوری (FEI) به کمک رویکرد نوآوری باز: تولید و انتخاب ایدههای نوآورانه محصول
[
دوره12,
شماره
47
- تابستانسال
1395]
ملک اخلاق.اسماعيل
ارائه یک چارچوب مفهومی بهمنظور تبیین نقش تعهد مدیریت به بازاریابی داخلی در نگرش شغلی کارکنان
[
دوره12,
شماره
47
- تابستانسال
1395]
ملک زاده.غلامرضا
شناسایی عوامل مؤثر بر پیادهسازی مدیریت دانش مبتنی بر راهبردهای کسب و کار
[
دوره12,
شماره
45
- زمستانسال
1394]
منطقی .منوچهر
الزامات گذر از نوآوری بسته به نوآوری باز
[
دوره12,
شماره
46
- بهارسال
1395]