م

  • مانیان.امیر طراحي مدل کسب و کار مرکز رشد مجازي در ايران [ دوره12, شماره 47 - تابستان سال 1395]
  • مبارک.اصغر اثر سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه بر صادرات در ایران [ دوره7, شماره 25 - زمستان سال 1389]
  • مبلغی.مصطفی ارائه الگوی انتخاب مناسب ترین روش انتقال فناوری با استفاده از تکنیک فرایند تحلیل سلسله مراتبی؛ مطالعه موردی شرکت ایران خودرو دیزل [ دوره8, شماره 31 - تابستان سال 1391]
  • مبلغی.مصطفی ارزیابی میزان موفقیت فرايند انتقال فناوري و بهبود اجرای آن با استفاده از تحلیل اهمیت عملکرد؛ مطالعه موردی شرکت صمام [ دوره11, شماره 42 - بهار سال 1394]
  • مبلغی.مصطفی تاثیرگذاری شدت رقابت بر مولفه های عملکردی سازمان در صنعت فلز [ دوره20, شماره 77 - زمستان سال 1402]
  • متولی طاهر. جواد طراحی مدل بازاریابی کارآفرینانه با رویکرد بهبود عملکرد سازمانی [ دوره20, شماره 78 - بهار سال 1403]
  • متین.آیدا مروري بر مدل‌هاي خطي تجاري‌سازي [ دوره9, شماره 36 - پاییز سال 1392]
  • مجد رحیم آبادی.امید آينده نگاري: نيم نگاهي به تجربيات آغازين ژاپن، آلمان و ايران [ دوره5, شماره 17 - زمستان سال 1387]
  • مجد رحیم آبادی.امید رويکرد منبع محور درتدوين راهبرد فناوري [ دوره4, شماره 14 - بهار سال 1387]
  • مجدالدين.عبدالرضا مدل اثرگذاري طرح جويشگر بومي بر توسعه پايدار بر اساس شاخص هاي پايداري [ دوره13, شماره 52 - پاییز سال 1396]
  • محامد پور.مریم ارائه چارچوبي براي ارزيابي پروژه های آینده نگاری فناوری اطلاعات [ دوره5, شماره 17 - زمستان سال 1387]
  • محب ربانی.سعید تاثیر بهینه تجارت الکترونیک بر مدیریت زنجیره تامین [ دوره6, شماره 21 - زمستان سال 1388]
  • محبی آشتیانی.سیمین طراحی مدل الگوی مناسب همکاری جهت رابطه میان دو سازمان همکار با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) و بر مبنای مدل BOCR [ دوره16, شماره 63 - تابستان سال 1399]
  • محبی آشتیانی.سیمین تأثیر یادگیری سازمانی بر عملکرد با میانجی‌گری مدیریت‌دانش (مطالعه موردی؛ بانک کشاورزی ایران) [ دوره15, شماره 59 - تابستان سال 1398]
  • محقق.مارال اولویت‌بندی فناوری‌های شبکه هوشمند توزیع برق با رویکرد شاخص‌های جذابیت (مطالعه موردی شرکت توزیع برق مازندران) [ دوره12, شماره 48 - پاییز سال 1395]
  • محمدپور درزی نقیبی.محمد استراتژی موفق تعیین بازار هدف محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی توسعه‌دهنده سامانه‌های سیستمی [ دوره15, شماره 58 - بهار سال 1398]
  • محمدخانی.محمدرضا مدل شبیه‌سازی رشد تیم‌ها و استارت‌آپ‌ها در مراکز رشد دانشگاهی با استفاده از رویکرد پویایی‌شناسی سیستم [ دوره19, شماره 74 - بهار سال 1402]
  • محمدزاده.پرویز بررسي توان جذب فناوري در اقتصاد ايران [ دوره10, شماره 39 - تابستان سال 1393]
  • محمدزاده.شادی مروري بر مدل‌هاي خطي تجاري‌سازي [ دوره9, شماره 36 - پاییز سال 1392]
  • محمدعلی زاده.حامد شناسایی و اولویت‌بندی شاخص‌های رضایت‌مندی مشتریان کسب وکارهای الکترونیکی نوپا در محیط فازی با استفاده از مدل ترکیبی BWM و TOPSIS [ دوره20, شماره 78 - بهار سال 1403]
  • محمدنژاد مدردی.سپیده تاثیر فشارهای محیطی بر عملکرد سازمان با تاکید بر انتخاب فناوری سبز (مطالعه موردی: شرکت های کوچک و متوسط تولید رنگ شیمیایی) [ دوره13, شماره 49 - زمستان سال 1395]
  • محمدی خیاره.محسن بررسی ارتباط بین کارآفرینی، رقابت‌پذیری و رشد اقتصادی [ دوره15, شماره 57 - زمستان سال 1397]
  • محمدی خیاره.محسن مروری سیستماتیک بر عوامل اقتصادی مؤثر بر کارآفرینی [ دوره16, شماره 62 - بهار سال 1399]
  • محمدی مقدم .یوسف الگوی یادگیری دوجانبه گرایانه و سازگاری آن با اشکال مختلف دارایی‌های دانشی سازمان [ دوره10, شماره 39 - تابستان سال 1393]
  • محمدی نیا.امیرحسین مدل شبیه‌سازی رشد تیم‌ها و استارت‌آپ‌ها در مراکز رشد دانشگاهی با استفاده از رویکرد پویایی‌شناسی سیستم [ دوره19, شماره 74 - بهار سال 1402]
  • محمدی.احمد مدل مفهومی توسعه فناوری پهن‌باند با تکیه بر تجارب بین‏ المللی [ دوره17, شماره 66 - بهار سال 1400]
  • محمدی.اکبر شناسایی بازیگران کلیدی در توسعه اکوسیستم نوآوری صنعت پایین‌دست پتروشیمی ایران [ دوره14, شماره 54 - بهار سال 1397]
  • محمدی.رحمان الگوی یادگیری دوجانبه گرایانه و سازگاری آن با اشکال مختلف دارایی‌های دانشی سازمان [ دوره10, شماره 39 - تابستان سال 1393]
  • محمدی.لیلا تبیین مولفه¬های آموزش الکترونیکی و یادگیری در محیط کار [ دوره20, شماره 79 - تابستان سال 1403]
  • محمدی.مهدی کشف و اولویت بندی ابعاد و مؤلفه های مؤثر بر ساختار دانشگاه کارآفرین: پیشنهادی برای موفقیت در وظایف نسل سوم دانشگاه‌ها [ دوره13, شماره 52 - پاییز سال 1396]
  • محمدی.مهدی نگاشت نهادی نوآوری در صنعت حمل و نقل ریلی کشور [ دوره15, شماره 58 - بهار سال 1398]
  • محمدی.مهدی ارائه مدل برای شناسایی ابعاد و اندازه‌گیری ظرفیت جذب؛ مطالعه موردی نانو فناوری ایران [ دوره11, شماره 42 - بهار سال 1394]
  • محمدی.مهرنوش ارزیابی کارایی روش بازاریابی ویروسی ترکیبی با روش خوشه‌بندی شبکه‌ای و مقایسه نتایج [ دوره15, شماره 58 - بهار سال 1398]
  • محمدیان خراسانی.ايمان ارتباط بين شركت هاي مجازي و فناوري اطلاعات با مديريت ريسك و تاثير متقابل آنها بر يكديگر [ دوره1, شماره 2 - بهار سال 1384]
  • محمدیان خراسانی.ايمان بررسي و ارزيابي مدلهاي مختلف مراكز رشد [ دوره1, شماره 4 - پاییز سال 1384]
  • محمدیان خراسانی.ايمان ارزيابي وضعيت بخش فناوري اطلاعات و ارتباطات از حيث مؤلفه‌هاي مديريت فناوري؛ مطالعه تطبیقی ایران با 35 کشور منتخب [ دوره11, شماره 44 - پاییز سال 1394]
  • محمدیان یزد.رقیه مدل رقابت‌پذیری سازمانی با تأکید بر قابلیت‌های بازاریابی و نوآوری سازمانی در شرکت‌های دانش‌بنیان (مورد مطالعه: شهر یزد) [ دوره16, شماره 62 - بهار سال 1399]
  • محمدیان.ایوب طراحي مدل کسب و کار مرکز رشد مجازي در ايران [ دوره12, شماره 47 - تابستان سال 1395]
  • محمدي.نويد عارضه‌يابي عدم توسعه موفق صنايع دريايي ايران با استفاده از تحليل وضع موجود و مطلوب زنجيره ارزش صنعت [ دوره13, شماره 49 - زمستان سال 1395]
  • مختاري.مهران مروری نظام مند بر بازاریابی کارآفرینانه: واکاوی مولفه ها و عوامل بازدارنده و پیشران در کسب و کار برخط با تکنیک فراترکیب [ دوره19, شماره 73 - زمستان سال 1401]
  • مخلصی.ایمان عوامل مؤثر بر انتشار و گسترش فناوري مديريت دانش مبتني بر وب، مطالعه موردي شرکت مشانير [ دوره7, شماره 26 - بهار سال 1390]
  • مداح.معصومه چارچوب سياست‌گذاري و برنامه‌ريزي براي حمايت و توسعه بنگاه‌هاي كوچك و متوسط (SMEs) [ دوره3, شماره 12 - پاییز سال 1386]
  • مداح.معصومه هم افزايي تكنولوژيك ، مدل توسعه و تركيب منابع در كشورهاي در حال توسعه [ دوره1, شماره 3 - تابستان سال 1384]
  • مداح.معصومه استفاده از كارت امتيازي متوازن ، به منظور ارزيابي عملكرد مراكز رشد [ دوره2, شماره 6 - بهار سال 1385]
  • مداح.معصومه کاربرد مدل ARC در گزارش دهی سرمایه های دانشی موسسات دانش بنیان [ دوره4, شماره 15 - تابستان سال 1387]
  • مداح.معصومه ارزيابي وضعيت بخش فناوري اطلاعات و ارتباطات از حيث مؤلفه‌هاي مديريت فناوري؛ مطالعه تطبیقی ایران با 35 کشور منتخب [ دوره11, شماره 44 - پاییز سال 1394]
  • مددی.مهران پیشران ها و بازدارنده های انتشار فناوری” ارتباط میدان نزدیک” در سیستم پرداخت تلفن همراه در ایران [ دوره19, شماره 76 - پاییز سال 1402]
  • مدنی.حسام الدین تجاري سازي تکنولوژي عامل موثر درتوسعه تکنولوژي و اقتصاد [ دوره5, شماره 20 - پاییز سال 1388]
  • مذبوحی.سعید تبیین مولفه¬های آموزش الکترونیکی و یادگیری در محیط کار [ دوره20, شماره 79 - تابستان سال 1403]
  • مرادی پور.حجت الله شناسايي عوامل مؤثر در رشد سریع شركت‌ها؛ مطالعه موردی: شرکت بهستان دارو [ دوره8, شماره 29 - زمستان سال 1390]
  • مرادی.محمود بررسی نقش متغیرهای مبتنی بر بازار در بهبود عملکرد صادرکنندگان محصولات دانش‌بنیان [ دوره13, شماره 50 - بهار سال 1396]
  • مرادی.محمود تبیین دوسوتوانی سازمانی به‌عنوان مفهومی نوین در مدیریت سازمان‌های دانش‌بنیان [ دوره10, شماره 40 - پاییز سال 1393]
  • مرادی.محمود بررسی عوامل مؤثر بر رشد و موفقیت شرکت‌های دانش‌بنیان [ دوره12, شماره 45 - زمستان سال 1394]
  • مرادی.هدی ارائه مدل ترکیبی زمان‌بندی وظایف براساس الگوریتم تطبیقی پویا و ژنتیک در محیط رایانش ابری [ دوره16, شماره 64 - پاییز سال 1399]
  • مرادیان محمدیه.وحیده واکاوی نقش آموزش به شیوه مجازی در بازتولید نابرابری آموزشی [ دوره18, شماره 69 - زمستان سال 1400]
  • مرتضوی نژاد.سید رکن الدین شناسایی و اولویت‌بندی موانع"انتقال فناوری از طریق سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی" در صنعت پتروشیمی [ دوره17, شماره 67 - تابستان سال 1400]
  • مرجانی.تیمور بکارگيري مديريت راهبردي پروژه به‌عنوان یک رويکرد نوين مديريت پروژه [ دوره12, شماره 45 - زمستان سال 1394]
  • مردانشاهی.محمد مهدی بررسی عوامل موثر بر توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در کسب و کارهای دانش بنیان کشاورزی(مطالعه موردی: مرکز رشد واحد های فناور طبرستان) [ دوره13, شماره 52 - پاییز سال 1396]
  • مرزبان مقدم .عفت بررسی رابطه بین هوش سازمانی و کارآفرینی در شرکت‌هاي تولیدی استان گیلان [ دوره9, شماره 36 - پاییز سال 1392]
  • مرعشی.مژگان ارائه یک مدل برای حاکمیت انتقال فناوری رایانش‌ابری [ دوره14, شماره 55 - تابستان سال 1397]
  • مروتی شریف آبادی.علی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر موفقیت کارآفرینی دانشگاهی با رویکرد تاپسیس فازی مردد [ دوره18, شماره 69 - زمستان سال 1400]
  • مستقیمی.محمودرضا طراحی مدل کارآفرینی فناورانه در بانک کشاورزی [ دوره20, شماره 78 - بهار سال 1403]
  • مسعودی فر.میثم بررسی تأثیر ابعاد سلطه‌طلبی اجتماعی مصرف‌کنندگان بر انتخاب کالای لوکس با فناوری بالا با تعدیل‌گری درگیری ذهنی محصول [ دوره13, شماره 52 - پاییز سال 1396]
  • مشایخی.علینقی بررسی سیستماتیک پیشینه پژوهشی تأمین مالی جمعی [ دوره15, شماره 57 - زمستان سال 1397]
  • مشایخی.علینقی تحلیل اثر ارتقای برند بر عملکرد منابع انسانی در پارک‌های علم و فناوری [ دوره18, شماره 70 - بهار سال 1401]
  • مشبکي اصفهانی.اصغر شناسايي و اولويت‌‌بندي شايستگي‌هاي مديران واحدهاي تحقيق و توسعه فناوري [ دوره13, شماره 49 - زمستان سال 1395]
  • مصدق خواه.مسعود رتبه‌بندی تأمین‌کنندگان اقلام عمومی براساس شاخص‌های چابکی و ارزش‌های محوری در یک سازمان خدماتی- آمادی [ دوره15, شماره 57 - زمستان سال 1397]
  • مصدق.هادی بررسی وضعیت مدیریت دانش در شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان [ دوره7, شماره 28 - پاییز سال 1390]
  • مصلحي.قاسم روش رتبه بندی مراکز رشد به وسیله نماگرهای ترکیبی [ دوره2, شماره 8 - پاییز سال 1385]
  • مصلحي.قاسم ارزيابي عملکرد مراکز رشد واحدهاي فناوري و پارک ها به وسيله شاخص‌ها [ دوره3, شماره 12 - پاییز سال 1386]
  • مصلحي.قاسم نظام ارزيابي توسعه ايده‌هاي نو به منظور استفاده در دوره‌هاي رشد مقدماتي [ دوره3, شماره 10 - بهار سال 1386]
  • مظهری.رضا مروری سیستماتیک بر عوامل اقتصادی مؤثر بر کارآفرینی [ دوره16, شماره 62 - بهار سال 1399]
  • معتمدزادگان.علی تحلیل و ارزیابی زیست‌بوم‌های نوآوری، مطالعه‌ی موردی یزد و مازندران [ دوره19, شماره 73 - زمستان سال 1401]
  • معصومی.داوود مزایا و چالش‌های استفاده از فن بازی‌ وارسازی در آموزش‌های ضمن خدمت سازمان صدا و سیما [ دوره18, شماره 72 - پاییز سال 1401]
  • معصومی.سیّد سینا تحلیل درون‌نگری به مفهوم مدیریت کیفیت فراگیر نرم با تأکید بر مضامین کهن‌الگوها [ دوره20, شماره 78 - بهار سال 1403]
  • معین زاد.حسین پیشران ها و بازدارنده های انتشار فناوری” ارتباط میدان نزدیک” در سیستم پرداخت تلفن همراه در ایران [ دوره19, شماره 76 - پاییز سال 1402]
  • معینی.علیرضا ارائه مدل برای شناسایی ابعاد و اندازه‌گیری ظرفیت جذب؛ مطالعه موردی نانو فناوری ایران [ دوره11, شماره 42 - بهار سال 1394]
  • مغان.مهدی الگوی ترجمه دانش از تحقیقات تا صنعت؛ مطالعه موردی یکی از مراکز تحقیقاتی صنایع دفاعی [ دوره10, شماره 40 - پاییز سال 1393]
  • مفتح زاده.الهام شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر موفقیت کارآفرینی دانشگاهی با رویکرد تاپسیس فازی مردد [ دوره18, شماره 69 - زمستان سال 1400]
  • مقدسی.محمد حسن تجزیه و تحلیل نحوه همکاری شرکت‌های نوپا (استارتاپ) با شرکت‌های بزرگ [ دوره17, شماره 65 - زمستان سال 1399]
  • مقیمی.زهرا دستیابی به ترکیب مطلوب عوامل مؤثر بر تقویت زیر‌ساخت‌های سیستم‌های اطلاعاتی در سازمان‌های دولتی کشور با استفاده از سیستم استنتاج فازی [ دوره19, شماره 74 - بهار سال 1402]
  • مکی.منوچهر ضرورت نوآوري در اجراي برنامه‌هاي مديريت دانش و مديريت فن آوري اطلاعات در ايران [ دوره6, شماره 24 - پاییز سال 1389]
  • ملایی.علی اصغر یکپارچه‌سازی مشتریان در مقدمات نوآوری (FEI) به کمک رویکرد نوآوری باز: تولید و انتخاب ایده‌های نوآورانه محصول [ دوره12, شماره 47 - تابستان سال 1395]
  • ملک اخلاق.اسماعيل نقش و جايگاه تکنيک هاي ارتقا در زنجيره هاي ارزش جهاني [ دوره9, شماره 34 - بهار سال 1392]
  • ملک اخلاق.اسماعيل ارائه یک چارچوب مفهومی به‌منظور تبیین نقش تعهد مدیریت به بازاریابی داخلی در نگرش شغلی کارکنان [ دوره12, شماره 47 - تابستان سال 1395]
  • ملک پور.لیلا توسعه مدل مبتنی بر کاربردهای پورتال اطلاعاتی سازمانی در فضای کاری شرکت‌های ‌فعال در تجارت‌الکترونیک [ دوره16, شماره 63 - تابستان سال 1399]
  • ملک زاده.غلامرضا بررسي شاخص‌هاي فردي مؤثر مديران شرکت‌هاي فناور نوپا [ دوره7, شماره 26 - بهار سال 1390]
  • ملک زاده.غلامرضا بازاریابی فناوری و تجاری سازی نتایج پژوهش ها [ دوره2, شماره 8 - پاییز سال 1385]
  • ملک زاده.غلامرضا مديريت دانش و ديدگاه‌هاي اقتصادي [ دوره4, شماره 13 - زمستان سال 1386]
  • ملک زاده.غلامرضا ارزيابي موفقيت عملكرد مراكز رشد و پاركهاي علم و فناوري [ دوره1, شماره 3 - تابستان سال 1384]
  • ملک زاده.غلامرضا خودآگاهی سازمانی و شاخص اثربخشی کل سازمان [ دوره14, شماره 53 - زمستان سال 1396]
  • ملک زاده.غلامرضا بازاریابی در شرکت های فناور کوچک و متوسط نوپا [ دوره11, شماره 43 - تابستان سال 1394]
  • ملک زاده.غلامرضا شناسایی عوامل مؤثر بر پیاده‌سازی مدیریت دانش مبتنی بر راهبردهای کسب و کار [ دوره12, شماره 45 - زمستان سال 1394]
  • ملک زاده.غلامرضا هوش سازمانی ابزاری قدرتمند در مدیریت شرکت های دانش محور [ دوره6, شماره 22 - بهار سال 1389]
  • ملک زاده.غلامرضا توسعه فناوري ، چرخه فناوري و ايجاد ارزش اقتصادي پايدار [ دوره1, شماره 4 - پاییز سال 1384]
  • ملک زاده.غلامرضا راهبرد مدیریت منابع انسانی در عصر دیجیتال با تکیه‌بر کلان داده [ دوره13, شماره 51 - تابستان سال 1396]
  • ملک زاده.محمد امین خودآگاهی سازمانی و شاخص اثربخشی کل سازمان [ دوره14, شماره 53 - زمستان سال 1396]
  • ملکی.علی بررسی ساختار و تکامل شبکه نوآوری کشورهای فرارسی کننده در حوزه انرژی خورشیدی با استفاده از تحلیل استنادات پتنت [ دوره18, شماره 72 - پاییز سال 1401]
  • ملکی.علی بررسی وضعیت ایران در شاخص جهانی نوآوری (GII) [ دوره19, شماره 73 - زمستان سال 1401]
  • ممبینی.جهانبخش الگوی ترجمه دانش از تحقیقات تا صنعت؛ مطالعه موردی یکی از مراکز تحقیقاتی صنایع دفاعی [ دوره10, شماره 40 - پاییز سال 1393]
  • ممبینی.یعقوب تبیین دوسوتوانی سازمانی به‌عنوان مفهومی نوین در مدیریت سازمان‌های دانش‌بنیان [ دوره10, شماره 40 - پاییز سال 1393]
  • ممیز.آیت اله بررسی عوامل مؤثر در توسعه کارآفرینی زنان [ دوره9, شماره 35 - تابستان سال 1392]
  • منطقی .منوچهر مدل ‌های کسب و کار؛ مبانی، ارزیابی، نوآوری [ دوره9, شماره 35 - تابستان سال 1392]
  • منطقی .منوچهر نوآوری باز؛ نگاهی جامع بر مفاهیم، رویکردها، روندها و عوامل کلیدی موفقیت [ دوره10, شماره 40 - پاییز سال 1393]
  • منطقی .منوچهر تحليل سياست‌هاي پارک تحقيقات و فناوري و مؤلفه‌هاي مؤثر بر آن مطالعه موردي: پارک تحقیقات و فناوری هوایی نکسجن [ دوره10, شماره 40 - پاییز سال 1393]
  • منطقی .منوچهر الزامات گذر از نوآوری بسته به نوآوری باز [ دوره12, شماره 46 - بهار سال 1395]
  • موحدی.محمد مهدی اولویت‌بندی حوزه‌های کاربردی اینترنت‌اشیاء در صنایع ایران [ دوره19, شماره 73 - زمستان سال 1401]
  • موحدين.مرضیه ارائه مدلی برای پذیرش سیستم آموزش الکترونیک در دانشگاه علوم‌پزشکی قزوین [ دوره16, شماره 64 - پاییز سال 1399]
  • مودی.بهنوش شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت پارک علم و فناوری خراسان رضوی [ دوره8, شماره 30 - بهار سال 1391]
  • مودی.بهنوش شناسایی و ارزیابی عوامل حیاتی موفقیت پارک‌های علم و فناوری در ایران از دیدگاه خبرگان [ دوره8, شماره 29 - زمستان سال 1390]
  • موذن جمشیدی.هما نقش و جايگاه اقتصاد دانش‌محور بر شکل‌گيري مناطق ويژه علم و فناوري؛ مطالعه موردي اقتصاد ايران [ دوره9, شماره 36 - پاییز سال 1392]
  • موسائی.احمد بهره‌گيري از صنايع موجود، راه حلي براي تسهيل تجاري سازي [ دوره5, شماره 18 - بهار سال 1388]
  • موسائی.احمد مدل فرآيندي تجاري سازي دانش فني محصولات شيميايي [ دوره4, شماره 16 - پاییز سال 1387]
  • موسائی.احمد طراحي مدلي جهت تعيين فرصت ها و تجاري سازي آنها در مراكز تحقيق و توسعه [ دوره4, شماره 14 - بهار سال 1387]
  • موسوی بازرگانی.سید جلال مركز رشد يا پارك فناوري؟دولتي يا خصوصي؟ [ دوره3, شماره 9 - زمستان سال 1385]
  • موسوی بازرگانی.سید جلال مقدمه ای بررویکرد دانش محور در تبیین فرایند کارآفرینی [ دوره2, شماره 7 - تابستان سال 1385]
  • موسوی بازرگانی.سید جلال تببين ، تجزيه و اندازه گيري مهارت فرصت شناسي [ دوره2, شماره 5 - زمستان سال 1384]
  • موسوی.سید عبداله امین ارائه مدل بلوغ امنیت سایبری برای زیرساخت‌های حیاتی [ دوره19, شماره 75 - تابستان سال 1402]
  • موسوی.مریم مکان یابی شهرک دانش بنیان در استان تهران [ دوره13, شماره 51 - تابستان سال 1396]
  • موسی خانی.محمد مديريت دانش و هوشمندي كسب و كار [ دوره6, شماره 23 - تابستان سال 1389]
  • موسی خانی.مرتضی طراحی مدل اکوسیستم کسب وکار دیجیتال با رویکرد آموزش الکترونیکی با استفاده از روش مدل‌سازی معادلات ساختاری [ دوره19, شماره 74 - بهار سال 1402]
  • مولا.محمدامین اثرات استارت‌آپ ویزاها بر آینده زیست‌بوم نوآوری و کارآفرینی کشورها [ دوره19, شماره 73 - زمستان سال 1401]
  • مولایی.دانیال بررسی عوامل موثر بر قصد خرید آنلاین سفر با استفاده از گسترش مدل پذیرش تکنولوژی [ دوره18, شماره 71 - تابستان سال 1401]
  • مهارتی.یعقوب بررسی عوامل تأثیرگذار بر آمادگی دانشگاه‌ها برای تبدیل‌شدن به دانشگاهی با ویژگی‌های کارآفرینانه (مورد مطالعه: دانشگاه فردوسی مشهد) [ دوره14, شماره 55 - تابستان سال 1397]
  • مهارتی.یعقوب تأثیر نوآوری در زمینه خاص بر رفتار خرید اکتشافی در محصولات نوآور [ دوره16, شماره 61 - زمستان سال 1398]
  • مهارتی.یعقوب بررسی تعیین‌کننده‌بودن ابعاد ساختار سازمانی در آمادگی دانشگاه‌ها برای تبدیل‌شدن به دانشگاهی با ویژگی‌های کارآفرینانه (مورد مطالعه: دانشگاه فردوسی مشهد) [ دوره15, شماره 60 - پاییز سال 1398]
  • مهدوی.حمید روش رتبه بندی مراکز رشد به وسیله نماگرهای ترکیبی [ دوره2, شماره 8 - پاییز سال 1385]
  • مهدوی.حمید بررسي عوامل موفقيت شرکت‌هاي دانش محور [ دوره4, شماره 16 - پاییز سال 1387]
  • مهدوی.حمید تحلیل اثربخشی پارک‌های علم و فناوری به کمک نتایج فرایند ارزیابی شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک‌های علم و فناوری [ دوره7, شماره 27 - تابستان سال 1390]
  • مهدوی.حمید رتبه¬بندی عوامل مؤثر در موفقیت اجرای مدیریت دانش در شرکت¬های دانش¬بنیان؛ مطالعه موردی شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان [ دوره11, شماره 41 - زمستان سال 1393]
  • مهدوی.حمید ارزيابي عملکرد مراکز رشد واحدهاي فناوري و پارک ها به وسيله شاخص‌ها [ دوره3, شماره 12 - پاییز سال 1386]
  • مهدوی.حمید انتقال فناوري از طريق مدل چرخش مغزها در پارک‌هاي علم و فناوري [ دوره6, شماره 22 - بهار سال 1389]
  • مهدوی.حمید شاخص های مهم در فرايند پذيرش موسسات انکوباتوري [ دوره4, شماره 15 - تابستان سال 1387]
  • مهدوی.حمید نظام ارزيابي توسعه ايده‌هاي نو به منظور استفاده در دوره‌هاي رشد مقدماتي [ دوره3, شماره 10 - بهار سال 1386]
  • مهدی پور.زهرا اثر زیباشناسی، رضایت از بازاریابی واقعیت افزوده بر قصد سفر در برند گردشگری غذا (مورد مطالعه شهر تهران) [ دوره20, شماره 78 - بهار سال 1403]
  • مهدی زاده.رمضان طراحی الگوی قطب نوآوری فناوری با استفاده از رویکرد مدل‌سازی تفسیری ساختاری ISM)) [ دوره17, شماره 66 - بهار سال 1400]
  • مهدی زاده.محمود شناسايي عوامل موثر بر انتقال تکنولوژي [ دوره7, شماره 25 - زمستان سال 1389]
  • مهدی زاده.محمود مقايسه تطبيقي ميزان به کارگيري عوامل موثر در انتقال فناوري با رويکرد MCDM (مطالعه موردي شرکتهاي صنعت فولاد) [ دوره9, شماره 33 - زمستان سال 1391]
  • مهدی. رضا توسعه تجاري سازي دستاوردهاي علمي از طريق تحقيقات توليد نيمه صنعتي [ دوره6, شماره 24 - پاییز سال 1389]
  • مهدیخانی.مهدیه تعیین معیارهای شایستگی و ارزیابی کیفی منتورها در شرکت‌های دانش‌بنیان شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان [ دوره15, شماره 60 - پاییز سال 1398]
  • مهدیلو ترکمانی.پیمان شناسايي و اولويت‌‌بندي شايستگي‌هاي مديران واحدهاي تحقيق و توسعه فناوري [ دوره13, شماره 49 - زمستان سال 1395]
  • مهدیه.امید مديريت دانش و راهبرد رقابتي شركت; نقش نقاط مرجع راهبردي [ دوره6, شماره 23 - تابستان سال 1389]
  • مهرابیان.احمد طراحی مدل کارآفرینی فناورانه در بانک کشاورزی [ دوره20, شماره 78 - بهار سال 1403]
  • مهرابیان.احمد طراحی الگوی قطب نوآوری فناوری با استفاده از رویکرد مدل‌سازی تفسیری ساختاری ISM)) [ دوره17, شماره 66 - بهار سال 1400]
  • مهرانفر.فائزه ارزيابي وضعيت موجود مديريت دانش بر اساس مدل ساختمان مديريت دانش [ دوره6, شماره 23 - تابستان سال 1389]
  • مهربان فر.احسان نقش فرهنگ بر هوشياري کارآفرينانه در ايران با بهره گيري از داده هاي GEM [ دوره9, شماره 34 - بهار سال 1392]
  • مهرگان.مهدی یک مدل تولید و انتقال فناوري مبتنی بر مالکیت معنوی در کشورهای در حال توسعه [ دوره15, شماره 57 - زمستان سال 1397]
  • میر اسدی.سمانه روش های مختلف تامین مالی بنگاه های کوچک و متوسط در مراحل مختلف دوره عمر [ دوره5, شماره 19 - تابستان سال 1388]
  • میر افضل.سمیه ارائه مدلی برای ارزیابی مدیریت دانش سازمان‌های دانش‌بنیان مورد کاوي دانشگاه قم [ دوره10, شماره 38 - بهار سال 1393]
  • میرحبیبی.سید داود ارزیابی میزان موفقیت فرايند انتقال فناوري و بهبود اجرای آن با استفاده از تحلیل اهمیت عملکرد؛ مطالعه موردی شرکت صمام [ دوره11, شماره 42 - بهار سال 1394]
  • میرزا امینی.محمد رضا فناوری نرم و نسل چهارم آینده نگاری فناوری [ دوره2, شماره 8 - پاییز سال 1385]
  • میرزا امینی.محمد رضا هوشمندي راهبردي در سياست گذاري [ دوره2, شماره 6 - بهار سال 1385]
  • میرزا امینی.محمد رضا مسیر نماهای علم و فناوری [ دوره3, شماره 10 - بهار سال 1386]
  • میرزا محمدی.سعید ارائه¬ چارچوبی برای تعیین اولویت‌های برنامه¬ریزی در پارک‌های علمی با استفاده از روش دیماتل فازی؛ مطالعه موردی پارک علم ¬و ¬فناوری شیخ ¬بهایی [ دوره11, شماره 41 - زمستان سال 1393]
  • میرزاده.مراد بررسی نقش مراکز رشد دانشگاهی در توانمندی کارآفرینانه هسته‌ها و واحدهای فناور مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره17, شماره 66 - بهار سال 1400]
  • میرزارمضانی.ابوالفضل شناسایی ریسک‌های فناورانه فرایند توسعه محصول جدید و اولویت‌بندی با فرایند تحلیل شبکه‌ای (ANP) [ دوره14, شماره 53 - زمستان سال 1396]
  • میرزایی.حسین نگاشت نهادی نوآوری در صنعت حمل و نقل ریلی کشور [ دوره15, شماره 58 - بهار سال 1398]
  • میرزایی.مهرنوش تحلیل بسترهای لازم جهت توسعه قطب علم و فناوری در استان قزوین [ دوره14, شماره 56 - پاییز سال 1397]
  • میرزایی.یاسر شناسايي عوامل موثر بر انتقال تکنولوژي [ دوره7, شماره 25 - زمستان سال 1389]
  • میرزائی.نورالدین تبیین مولفه¬های آموزش الکترونیکی و یادگیری در محیط کار [ دوره20, شماره 79 - تابستان سال 1403]
  • میرغفوری.سیدحبیب الله رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر ارتقای نوآوری در شرکت‌های وابسته به مراکز رشد با استفاده از تکنیک تاپسیس فازی؛ مطالعه موردي پارک علم و فناوری یزد [ دوره9, شماره 36 - پاییز سال 1392]
  • میرکمالی.سیدمحمد بررسی وضعیت مدیریت دانش در شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان [ دوره7, شماره 28 - پاییز سال 1390]
  • میرمهدی.سید مهدی بررسی عوامل موثر بر قصد خرید آنلاین سفر با استفاده از گسترش مدل پذیرش تکنولوژی [ دوره18, شماره 71 - تابستان سال 1401]
  • میزرایی.حسین حرکت به سوی اقتصاد دانش بنیان با بررسی ارتباط درونی میان ابعاد ورودی و خروجی شاخص جهانی نوآوری [ دوره13, شماره 51 - تابستان سال 1396]
  • مینایی نژاد.محمد واکاوی نقش آموزش به شیوه مجازی در بازتولید نابرابری آموزشی [ دوره18, شماره 69 - زمستان سال 1400]