م

  • محمدی.محمد ناهید مروری نظام‌مند بر بازاریابی چریکی در کسب‌وکار برخط با استفاده از تکنیک فراترکیب [ دوره21, شماره 81 - زمستان سال 1403]
  • محمدی.هاجر مدل‌سازی و تحلیل سناریوی چالش‌های به‌کارگیری اینترنت اشیاء در زنجیره تأمین کسب‌وکارهای ایران [ دوره21, شماره 82 - بهار سال 1406]
  • مزروعی نصرابادی.اسماعیل مدل‌سازی و تحلیل سناریوی چالش‌های به‌کارگیری اینترنت اشیاء در زنجیره تأمین کسب‌وکارهای ایران [ دوره21, شماره 82 - بهار سال 1406]
  • مقدم فیروزان.سارا طراحی الگوی به‌کارگیری واقعیت افزوده در صنعت گردشگری از طریق اپراتور همراه اول [ دوره21, شماره 82 - بهار سال 1406]
  • مولا قلقاچی.مریم تأثیر فناوری‌های نوظهور بازاریابی دیجیتال بر رفتارهای خرید اکتشافی با نقش تعدیل‌گر ویژگی‌های جمعیت‌شناختی [ دوره21, شماره 82 - بهار سال 1406]