پ

  • پژوهش جهرمی.امین تحلیل شرکت‌های نوپای مبتنی بر دستاوردهای تحقیقات دانشگاهی از منظر رویکرد منبع‌محور [ دوره12, شماره 46 - بهار سال 1395]
  • پورعيسي.آرمان ارائه یک چارچوب مفهومی به‌منظور تبیین نقش تعهد مدیریت به بازاریابی داخلی در نگرش شغلی کارکنان [ دوره12, شماره 47 - تابستان سال 1395]
  • پورکریمی.جواد تحلیل شرکت‌های نوپای مبتنی بر دستاوردهای تحقیقات دانشگاهی از منظر رویکرد منبع‌محور [ دوره12, شماره 46 - بهار سال 1395]
  • پورمحمدي.مرتضي لباس‌های هوشمند؛ از حل مسأله تا تولید دانش [ دوره12, شماره 47 - تابستان سال 1395]