م

  • متین.آیدا مروري بر مدل‌هاي خطي تجاري‌سازي [ دوره9, شماره 36 - پاییز سال 1392]
  • محمدزاده.شادی مروري بر مدل‌هاي خطي تجاري‌سازي [ دوره9, شماره 36 - پاییز سال 1392]
  • مرزبان مقدم .عفت بررسی رابطه بین هوش سازمانی و کارآفرینی در شرکت‌هاي تولیدی استان گیلان [ دوره9, شماره 36 - پاییز سال 1392]
  • ملک اخلاق.اسماعيل نقش و جايگاه تکنيک هاي ارتقا در زنجيره هاي ارزش جهاني [ دوره9, شماره 34 - بهار سال 1392]
  • ممیز.آیت اله بررسی عوامل مؤثر در توسعه کارآفرینی زنان [ دوره9, شماره 35 - تابستان سال 1392]
  • منطقی .منوچهر مدل ‌های کسب و کار؛ مبانی، ارزیابی، نوآوری [ دوره9, شماره 35 - تابستان سال 1392]
  • موذن جمشیدی.هما نقش و جايگاه اقتصاد دانش‌محور بر شکل‌گيري مناطق ويژه علم و فناوري؛ مطالعه موردي اقتصاد ايران [ دوره9, شماره 36 - پاییز سال 1392]
  • مهدی زاده.محمود مقايسه تطبيقي ميزان به کارگيري عوامل موثر در انتقال فناوري با رويکرد MCDM (مطالعه موردي شرکتهاي صنعت فولاد) [ دوره9, شماره 33 - زمستان سال 1391]
  • مهربان فر.احسان نقش فرهنگ بر هوشياري کارآفرينانه در ايران با بهره گيري از داده هاي GEM [ دوره9, شماره 34 - بهار سال 1392]
  • میرغفوری.سیدحبیب الله رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر ارتقای نوآوری در شرکت‌های وابسته به مراکز رشد با استفاده از تکنیک تاپسیس فازی؛ مطالعه موردي پارک علم و فناوری یزد [ دوره9, شماره 36 - پاییز سال 1392]