س

  • ساجدی نژاد.آرمان شناسایی و اولویت‌بندی شاخص‌های رضایت‌مندی مشتریان کسب وکارهای الکترونیکی نوپا در محیط فازی با استفاده از مدل ترکیبی BWM و TOPSIS [ دوره20, شماره 78 - بهار سال 1403]
  • سخائیان حاجی محمدی.نسرین شناسایی و اولویت‌بندی فناوری‌های نوظهور در حمل و نقل جاده‏ای با روش تصمیم‌گیری چند معیاره [ دوره20, شماره 78 - بهار سال 1403]
  • سلامی.سید رضا ارائه مدل ترکیبی ماتریس سوات و تحلیل عاملی تأییدی در تعیین و اولویت‌بندی راهبردهای یک شرکت تولیدی [ دوره20, شماره 78 - بهار سال 1403]
  • سمیعی.روح اله ارائه الگوی توسعه گردشگری پایدار با تأکید بر تجاری‌سازی فناوری در ایران [ دوره20, شماره 77 - زمستان سال 1402]
  • سوخته سرائی.قاسم شناسایی عوامل مؤثر در الگوی کارآفرینی جهادی استان های شمالی کشور [ دوره20, شماره 79 - تابستان سال 1403]
  • سوزنچی کاشانی.ابراهیم بررسی نظام‌مند از رشد مفهوم همپایی فناورانه [ دوره20, شماره 78 - بهار سال 1403]
  • سینایی.سولماز اثر زیباشناسی، رضایت از بازاریابی واقعیت افزوده بر قصد سفر در برند گردشگری غذا (مورد مطالعه شهر تهران) [ دوره20, شماره 78 - بهار سال 1403]