کاظمی اسکری.فاطمه
واکاوی عوامل موفقیت شتابدهندههای استارتاپی حوزه دیجیتال در دوران پساکرونا
[
دوره20,
شماره
77
- زمستانسال
1402]
کاظمی سراسکانرود.زهرا
سیر تحول رسانه¬ها در طراحی کمپین¬های تبلیغاتی از سنتی به دیجیتال بر اساس نسل دوم تا پنجم بازاریابی
[
دوره20,
شماره
80
- پاییزسال
1403]
کلانتری میبدی.احسان
جایگاه حقوق مالکیت فکری در حمایت و توسعه فنآوری نانو
[
دوره20,
شماره
77
- زمستانسال
1402]
کیان پور.سعید
بررسي تأثير اقتصاد ديجيتال در بازاريابي بر توسعه صادرات و رشد اقتصادي همدان رويکرد توابع کاپيولا
[
دوره20,
شماره
78
- بهارسال
1403]