ا

  • ابراهیم زاده آرباطان.ابراهیم ارزیابی شاخص های ریسک موثر بر رفتار خرید تلویزیونی مصرف‌کنندگان [ دوره20, شماره 77 - زمستان سال 1402]
  • ارشادی.محمدجواد شناسایی و اولویت‌بندی شاخص‌های رضایت‌مندی مشتریان کسب وکارهای الکترونیکی نوپا در محیط فازی با استفاده از مدل ترکیبی BWM و TOPSIS [ دوره20, شماره 78 - بهار سال 1403]
  • اشرفی.مجید مدل‌سازی استراتژی‌های کاهش خطرات حسابداری ابری با رویکرد ساختاری-تفسیری [ دوره20, شماره 77 - زمستان سال 1402]
  • اصغری.حبیب الله كاربرد بازيابي هوشمند اطلاعات در جستجوي پتنت [ دوره20, شماره 77 - زمستان سال 1402]
  • اقبال.محمدرضا طراحی مدل بازاریابی کارآفرینانه با رویکرد بهبود عملکرد سازمانی [ دوره20, شماره 78 - بهار سال 1403]
  • الوندی.علی شناسايي و اولويت‌بندي توسعه كارآفريني در صنعت ورزش با استفاده از تكنيك OPA [ دوره20, شماره 77 - زمستان سال 1402]
  • امیرحسینی. شیرین ارائه الگوی توسعه گردشگری پایدار با تأکید بر تجاری‌سازی فناوری در ایران [ دوره20, شماره 77 - زمستان سال 1402]
  • امین طهماسبی.حمزه تحلیل درون‌نگری به مفهوم مدیریت کیفیت فراگیر نرم با تأکید بر مضامین کهن‌الگوها [ دوره20, شماره 78 - بهار سال 1403]

ب

  • بسته نگار.مهرنوش شناسایی و اولویت‌بندی فناوری‌های نوظهور در حمل و نقل جاده‏ای با روش تصمیم‌گیری چند معیاره [ دوره20, شماره 78 - بهار سال 1403]
  • بنيادی نائينی.علی بررسی نظام‌مند از رشد مفهوم همپایی فناورانه [ دوره20, شماره 78 - بهار سال 1403]
  • بیگی فیروزی.الله یار ارزیابی شاخص های ریسک موثر بر رفتار خرید تلویزیونی مصرف‌کنندگان [ دوره20, شماره 77 - زمستان سال 1402]

پ

  • پناهی فرد.علی بررسي تأثير اقتصاد ديجيتال در بازاريابي بر توسعه صادرات و رشد اقتصادي همدان رويکرد توابع کاپيولا [ دوره20, شماره 78 - بهار سال 1403]
  • پورفلاح.علی بررسی تأثیر هوش استراتژیک بر رفتار کارآفرینانه و توسعه سازمانی در دانشگاه [ دوره20, شماره 77 - زمستان سال 1402]
  • پویا.رضا شناسایی و اولویت‌بندی فناوری‌های نوظهور در حمل و نقل جاده‏ای با روش تصمیم‌گیری چند معیاره [ دوره20, شماره 78 - بهار سال 1403]
  • پیری.محمد بررسي تأثير اقتصاد ديجيتال در بازاريابي بر توسعه صادرات و رشد اقتصادي همدان رويکرد توابع کاپيولا [ دوره20, شماره 78 - بهار سال 1403]

ت

  • تجری.سکینه مدل‌سازی استراتژی‌های کاهش خطرات حسابداری ابری با رویکرد ساختاری-تفسیری [ دوره20, شماره 77 - زمستان سال 1402]

ح

  • حسین پور.مهدی واکاوی عوامل موفقیت شتاب‌دهنده‌های استارتاپی حوزه دیجیتال در دوران پساکرونا [ دوره20, شماره 77 - زمستان سال 1402]
  • حسینی.سید عماد شناسايي و اولويت‌بندي توسعه كارآفريني در صنعت ورزش با استفاده از تكنيك OPA [ دوره20, شماره 77 - زمستان سال 1402]
  • حسینی.سید محمدرضا ارائه الگوی توسعه گردشگری پایدار با تأکید بر تجاری‌سازی فناوری در ایران [ دوره20, شماره 77 - زمستان سال 1402]

خ

  • خوزین.علی مدل‌سازی استراتژی‌های کاهش خطرات حسابداری ابری با رویکرد ساختاری-تفسیری [ دوره20, شماره 77 - زمستان سال 1402]

د

  • درویشی.مریم واکاوی عوامل مؤثر بر موفقیت استارتاپ‌ها با استفاده از رویکرد فراترکیب [ دوره20, شماره 77 - زمستان سال 1402]

ر

  • ربانی. محمدباقر طراحی مدل کارآفرینی فناورانه در بانک کشاورزی [ دوره20, شماره 78 - بهار سال 1403]
  • رجبی فرجاد.حاجیه شناسایی سرمایه‌های سازمانی و ارزیابی آن در شرایط کرونایی [ دوره20, شماره 78 - بهار سال 1403]
  • رحمتی.مریم شناسايي و اولويت‌بندي توسعه كارآفريني در صنعت ورزش با استفاده از تكنيك OPA [ دوره20, شماره 77 - زمستان سال 1402]
  • رنجی جفرودی.نیما بررسی تأثیر هوش استراتژیک بر رفتار کارآفرینانه و توسعه سازمانی در دانشگاه [ دوره20, شماره 77 - زمستان سال 1402]

س

  • ساجدی نژاد.آرمان شناسایی و اولویت‌بندی شاخص‌های رضایت‌مندی مشتریان کسب وکارهای الکترونیکی نوپا در محیط فازی با استفاده از مدل ترکیبی BWM و TOPSIS [ دوره20, شماره 78 - بهار سال 1403]
  • سخائیان حاجی محمدی.نسرین شناسایی و اولویت‌بندی فناوری‌های نوظهور در حمل و نقل جاده‏ای با روش تصمیم‌گیری چند معیاره [ دوره20, شماره 78 - بهار سال 1403]
  • سلامی.سید رضا ارائه مدل ترکیبی ماتریس سوات و تحلیل عاملی تأییدی در تعیین و اولویت‌بندی راهبردهای یک شرکت تولیدی [ دوره20, شماره 78 - بهار سال 1403]
  • سمیعی.روح اله ارائه الگوی توسعه گردشگری پایدار با تأکید بر تجاری‌سازی فناوری در ایران [ دوره20, شماره 77 - زمستان سال 1402]
  • سوزنچی کاشانی.ابراهیم بررسی نظام‌مند از رشد مفهوم همپایی فناورانه [ دوره20, شماره 78 - بهار سال 1403]
  • سینایی.سولماز اثر زیباشناسی، رضایت از بازاریابی واقعیت افزوده بر قصد سفر در برند گردشگری غذا (مورد مطالعه شهر تهران) [ دوره20, شماره 78 - بهار سال 1403]

ش

  • شاکری.آزاده كاربرد بازيابي هوشمند اطلاعات در جستجوي پتنت [ دوره20, شماره 77 - زمستان سال 1402]
  • شیرمحمدی.یزدان اثر زیباشناسی، رضایت از بازاریابی واقعیت افزوده بر قصد سفر در برند گردشگری غذا (مورد مطالعه شهر تهران) [ دوره20, شماره 78 - بهار سال 1403]

ص

  • صفردوست.عاطیه ارائه مدل ترکیبی ماتریس سوات و تحلیل عاملی تأییدی در تعیین و اولویت‌بندی راهبردهای یک شرکت تولیدی [ دوره20, شماره 78 - بهار سال 1403]
  • صفردوست.عاطیه ارائه مدل ترکیبی ماتریس سوات و تحلیل عاملی تأییدی در تعیین و اولویت‌بندی راهبردهای یک شرکت تولیدی [ دوره20, شماره 78 - بهار سال 1403]

ع

  • عباسی.ابراهیم طراحی مدل کارآفرینی فناورانه در بانک کشاورزی [ دوره20, شماره 78 - بهار سال 1403]
  • عسگرنژاد نوری. باقر ارزیابی شاخص های ریسک موثر بر رفتار خرید تلویزیونی مصرف‌کنندگان [ دوره20, شماره 77 - زمستان سال 1402]
  • علاسوند بختیارپور.پروانه واکاوی عوامل مؤثر بر موفقیت استارتاپ‌ها با استفاده از رویکرد فراترکیب [ دوره20, شماره 77 - زمستان سال 1402]
  • علیخانی.میثم واکاوی عوامل موفقیت شتاب‌دهنده‌های استارتاپی حوزه دیجیتال در دوران پساکرونا [ دوره20, شماره 77 - زمستان سال 1402]

ف

  • فتاحی.مجید طراحی مدل بازاریابی کارآفرینانه با رویکرد بهبود عملکرد سازمانی [ دوره20, شماره 78 - بهار سال 1403]

ق

  • قلیزاده.حسین بررسی نظام‌مند از رشد مفهوم همپایی فناورانه [ دوره20, شماره 78 - بهار سال 1403]

ک

  • کاظمی اسکری.فاطمه واکاوی عوامل موفقیت شتاب‌دهنده‌های استارتاپی حوزه دیجیتال در دوران پساکرونا [ دوره20, شماره 77 - زمستان سال 1402]
  • کلانتری میبدی.احسان جایگاه حقوق مالکیت فکری در حمایت و توسعه فنآوری نانو [ دوره20, شماره 77 - زمستان سال 1402]
  • کیان پور.سعید بررسي تأثير اقتصاد ديجيتال در بازاريابي بر توسعه صادرات و رشد اقتصادي همدان رويکرد توابع کاپيولا [ دوره20, شماره 78 - بهار سال 1403]

گ

  • گرگانلی دوجی.جمادوردی مدل‌سازی استراتژی‌های کاهش خطرات حسابداری ابری با رویکرد ساختاری-تفسیری [ دوره20, شماره 77 - زمستان سال 1402]

م

  • مبلغی.مصطفی تاثیرگذاری شدت رقابت بر مولفه های عملکردی سازمان در صنعت فلز [ دوره20, شماره 77 - زمستان سال 1402]
  • متولی طاهر. جواد طراحی مدل بازاریابی کارآفرینانه با رویکرد بهبود عملکرد سازمانی [ دوره20, شماره 78 - بهار سال 1403]
  • محمدعلی زاده.حامد شناسایی و اولویت‌بندی شاخص‌های رضایت‌مندی مشتریان کسب وکارهای الکترونیکی نوپا در محیط فازی با استفاده از مدل ترکیبی BWM و TOPSIS [ دوره20, شماره 78 - بهار سال 1403]
  • مستقیمی.محمودرضا طراحی مدل کارآفرینی فناورانه در بانک کشاورزی [ دوره20, شماره 78 - بهار سال 1403]
  • معصومی.سیّد سینا تحلیل درون‌نگری به مفهوم مدیریت کیفیت فراگیر نرم با تأکید بر مضامین کهن‌الگوها [ دوره20, شماره 78 - بهار سال 1403]
  • مهدی پور.زهرا اثر زیباشناسی، رضایت از بازاریابی واقعیت افزوده بر قصد سفر در برند گردشگری غذا (مورد مطالعه شهر تهران) [ دوره20, شماره 78 - بهار سال 1403]
  • مهرابیان.احمد طراحی مدل کارآفرینی فناورانه در بانک کشاورزی [ دوره20, شماره 78 - بهار سال 1403]

ن

  • ناصری. جواد تاثیرگذاری شدت رقابت بر مولفه های عملکردی سازمان در صنعت فلز [ دوره20, شماره 77 - زمستان سال 1402]