ارشادی.محمدجواد
شناسایی و اولویتبندی شاخصهای رضایتمندی مشتریان کسب وکارهای الکترونیکی نوپا در محیط فازی با استفاده از مدل ترکیبی BWM و TOPSIS
[
دوره20,
شماره
78
- بهارسال
1403]
اشرفی.مجید
مدلسازی استراتژیهای کاهش خطرات حسابداری ابری با رویکرد ساختاری-تفسیری
[
دوره20,
شماره
77
- زمستانسال
1402]
اصغری.حبیب الله
كاربرد بازيابي هوشمند اطلاعات در جستجوي پتنت
[
دوره20,
شماره
77
- زمستانسال
1402]
اقبال.محمدرضا
طراحی مدل بازاریابی کارآفرینانه با رویکرد بهبود عملکرد سازمانی
[
دوره20,
شماره
78
- بهارسال
1403]
الوندی.علی
شناسايي و اولويتبندي توسعه كارآفريني در صنعت ورزش با استفاده از تكنيك OPA
[
دوره20,
شماره
77
- زمستانسال
1402]
امیرحسینی. شیرین
ارائه الگوی توسعه گردشگری پایدار با تأکید بر تجاریسازی فناوری در ایران
[
دوره20,
شماره
77
- زمستانسال
1402]
امین طهماسبی.حمزه
تحلیل دروننگری به مفهوم مدیریت کیفیت فراگیر نرم با تأکید بر مضامین کهنالگوها
[
دوره20,
شماره
78
- بهارسال
1403]
ب
بسته نگار.مهرنوش
شناسایی و اولویتبندی فناوریهای نوظهور در حمل و نقل جادهای با روش تصمیمگیری چند معیاره
[
دوره20,
شماره
78
- بهارسال
1403]
بنيادی نائينی.علی
بررسی نظاممند از رشد مفهوم همپایی فناورانه
[
دوره20,
شماره
78
- بهارسال
1403]
پناهی فرد.علی
بررسي تأثير اقتصاد ديجيتال در بازاريابي بر توسعه صادرات و رشد اقتصادي همدان رويکرد توابع کاپيولا
[
دوره20,
شماره
78
- بهارسال
1403]
پورفلاح.علی
بررسی تأثیر هوش استراتژیک بر رفتار کارآفرینانه و توسعه سازمانی در دانشگاه
[
دوره20,
شماره
77
- زمستانسال
1402]
پویا.رضا
شناسایی و اولویتبندی فناوریهای نوظهور در حمل و نقل جادهای با روش تصمیمگیری چند معیاره
[
دوره20,
شماره
78
- بهارسال
1403]
پیری.محمد
بررسي تأثير اقتصاد ديجيتال در بازاريابي بر توسعه صادرات و رشد اقتصادي همدان رويکرد توابع کاپيولا
[
دوره20,
شماره
78
- بهارسال
1403]
ت
تجری.سکینه
مدلسازی استراتژیهای کاهش خطرات حسابداری ابری با رویکرد ساختاری-تفسیری
[
دوره20,
شماره
77
- زمستانسال
1402]
ح
حسین پور.مهدی
واکاوی عوامل موفقیت شتابدهندههای استارتاپی حوزه دیجیتال در دوران پساکرونا
[
دوره20,
شماره
77
- زمستانسال
1402]
حسینی.سید عماد
شناسايي و اولويتبندي توسعه كارآفريني در صنعت ورزش با استفاده از تكنيك OPA
[
دوره20,
شماره
77
- زمستانسال
1402]
حسینی.سید محمدرضا
ارائه الگوی توسعه گردشگری پایدار با تأکید بر تجاریسازی فناوری در ایران
[
دوره20,
شماره
77
- زمستانسال
1402]
خ
خوزین.علی
مدلسازی استراتژیهای کاهش خطرات حسابداری ابری با رویکرد ساختاری-تفسیری
[
دوره20,
شماره
77
- زمستانسال
1402]
د
درویشی.مریم
واکاوی عوامل مؤثر بر موفقیت استارتاپها با استفاده از رویکرد فراترکیب
[
دوره20,
شماره
77
- زمستانسال
1402]
ر
ربانی. محمدباقر
طراحی مدل کارآفرینی فناورانه در بانک کشاورزی
[
دوره20,
شماره
78
- بهارسال
1403]
رجبی فرجاد.حاجیه
شناسایی سرمایههای سازمانی و ارزیابی آن در شرایط کرونایی
[
دوره20,
شماره
78
- بهارسال
1403]
رحمتی.مریم
شناسايي و اولويتبندي توسعه كارآفريني در صنعت ورزش با استفاده از تكنيك OPA
[
دوره20,
شماره
77
- زمستانسال
1402]
رنجی جفرودی.نیما
بررسی تأثیر هوش استراتژیک بر رفتار کارآفرینانه و توسعه سازمانی در دانشگاه
[
دوره20,
شماره
77
- زمستانسال
1402]
س
ساجدی نژاد.آرمان
شناسایی و اولویتبندی شاخصهای رضایتمندی مشتریان کسب وکارهای الکترونیکی نوپا در محیط فازی با استفاده از مدل ترکیبی BWM و TOPSIS
[
دوره20,
شماره
78
- بهارسال
1403]
سخائیان حاجی محمدی.نسرین
شناسایی و اولویتبندی فناوریهای نوظهور در حمل و نقل جادهای با روش تصمیمگیری چند معیاره
[
دوره20,
شماره
78
- بهارسال
1403]
سلامی.سید رضا
ارائه مدل ترکیبی ماتریس سوات و تحلیل عاملی تأییدی در تعیین و اولویتبندی راهبردهای یک شرکت تولیدی
[
دوره20,
شماره
78
- بهارسال
1403]
سمیعی.روح اله
ارائه الگوی توسعه گردشگری پایدار با تأکید بر تجاریسازی فناوری در ایران
[
دوره20,
شماره
77
- زمستانسال
1402]
سوزنچی کاشانی.ابراهیم
بررسی نظاممند از رشد مفهوم همپایی فناورانه
[
دوره20,
شماره
78
- بهارسال
1403]
سینایی.سولماز
اثر زیباشناسی، رضایت از بازاریابی واقعیت افزوده بر قصد سفر در برند گردشگری غذا (مورد مطالعه شهر تهران)
[
دوره20,
شماره
78
- بهارسال
1403]
ش
شاکری.آزاده
كاربرد بازيابي هوشمند اطلاعات در جستجوي پتنت
[
دوره20,
شماره
77
- زمستانسال
1402]
شیرمحمدی.یزدان
اثر زیباشناسی، رضایت از بازاریابی واقعیت افزوده بر قصد سفر در برند گردشگری غذا (مورد مطالعه شهر تهران)
[
دوره20,
شماره
78
- بهارسال
1403]
ص
صفردوست.عاطیه
ارائه مدل ترکیبی ماتریس سوات و تحلیل عاملی تأییدی در تعیین و اولویتبندی راهبردهای یک شرکت تولیدی
[
دوره20,
شماره
78
- بهارسال
1403]
صفردوست.عاطیه
ارائه مدل ترکیبی ماتریس سوات و تحلیل عاملی تأییدی در تعیین و اولویتبندی راهبردهای یک شرکت تولیدی
[
دوره20,
شماره
78
- بهارسال
1403]
ع
عباسی.ابراهیم
طراحی مدل کارآفرینی فناورانه در بانک کشاورزی
[
دوره20,
شماره
78
- بهارسال
1403]
علاسوند بختیارپور.پروانه
واکاوی عوامل مؤثر بر موفقیت استارتاپها با استفاده از رویکرد فراترکیب
[
دوره20,
شماره
77
- زمستانسال
1402]
علیخانی.میثم
واکاوی عوامل موفقیت شتابدهندههای استارتاپی حوزه دیجیتال در دوران پساکرونا
[
دوره20,
شماره
77
- زمستانسال
1402]
ف
فتاحی.مجید
طراحی مدل بازاریابی کارآفرینانه با رویکرد بهبود عملکرد سازمانی
[
دوره20,
شماره
78
- بهارسال
1403]
ق
قلیزاده.حسین
بررسی نظاممند از رشد مفهوم همپایی فناورانه
[
دوره20,
شماره
78
- بهارسال
1403]
ک
کاظمی اسکری.فاطمه
واکاوی عوامل موفقیت شتابدهندههای استارتاپی حوزه دیجیتال در دوران پساکرونا
[
دوره20,
شماره
77
- زمستانسال
1402]
کلانتری میبدی.احسان
جایگاه حقوق مالکیت فکری در حمایت و توسعه فنآوری نانو
[
دوره20,
شماره
77
- زمستانسال
1402]
کیان پور.سعید
بررسي تأثير اقتصاد ديجيتال در بازاريابي بر توسعه صادرات و رشد اقتصادي همدان رويکرد توابع کاپيولا
[
دوره20,
شماره
78
- بهارسال
1403]
گ
گرگانلی دوجی.جمادوردی
مدلسازی استراتژیهای کاهش خطرات حسابداری ابری با رویکرد ساختاری-تفسیری
[
دوره20,
شماره
77
- زمستانسال
1402]
م
مبلغی.مصطفی
تاثیرگذاری شدت رقابت بر مولفه های عملکردی سازمان در صنعت فلز
[
دوره20,
شماره
77
- زمستانسال
1402]
متولی طاهر. جواد
طراحی مدل بازاریابی کارآفرینانه با رویکرد بهبود عملکرد سازمانی
[
دوره20,
شماره
78
- بهارسال
1403]
محمدعلی زاده.حامد
شناسایی و اولویتبندی شاخصهای رضایتمندی مشتریان کسب وکارهای الکترونیکی نوپا در محیط فازی با استفاده از مدل ترکیبی BWM و TOPSIS
[
دوره20,
شماره
78
- بهارسال
1403]
مستقیمی.محمودرضا
طراحی مدل کارآفرینی فناورانه در بانک کشاورزی
[
دوره20,
شماره
78
- بهارسال
1403]
معصومی.سیّد سینا
تحلیل دروننگری به مفهوم مدیریت کیفیت فراگیر نرم با تأکید بر مضامین کهنالگوها
[
دوره20,
شماره
78
- بهارسال
1403]
مهدی پور.زهرا
اثر زیباشناسی، رضایت از بازاریابی واقعیت افزوده بر قصد سفر در برند گردشگری غذا (مورد مطالعه شهر تهران)
[
دوره20,
شماره
78
- بهارسال
1403]
مهرابیان.احمد
طراحی مدل کارآفرینی فناورانه در بانک کشاورزی
[
دوره20,
شماره
78
- بهارسال
1403]
ن
ناصری. جواد
تاثیرگذاری شدت رقابت بر مولفه های عملکردی سازمان در صنعت فلز
[
دوره20,
شماره
77
- زمستانسال
1402]