صادقی.حسین
مطالعه ای تطبیقی در تحلیل قالب سنجی حقوقی سازوکار استخراج فناوری رمزارزها: بایسته ها و سیاستگذاری ها
[
دوره20,
شماره
79
- تابستانسال
1403]
صحرائی بیرانوند.مهدی
شناسایی و ارزیابی عوامل مؤثر بر خودتوسعه ای رهبری مدیران شرکتهای دانشبنیان شهر تهران
[
دوره20,
شماره
80
- پاییزسال
1403]
صدري اصفهاني.علي
شناسایی و اولویت¬بندی عوامل مؤثر بر توسعه محصول جدید با رویکرد توسعه پایدار با استفاده از روش ویکور فازی (مورد مطالعه صنعت کاشی استان یزد)
[
دوره20,
شماره
79
- تابستانسال
1403]
صفردوست.عاطیه
ارائه مدل ترکیبی ماتریس سوات و تحلیل عاملی تأییدی در تعیین و اولویتبندی راهبردهای یک شرکت تولیدی
[
دوره20,
شماره
78
- بهارسال
1403]
صفردوست.عاطیه
ارائه مدل ترکیبی ماتریس سوات و تحلیل عاملی تأییدی در تعیین و اولویتبندی راهبردهای یک شرکت تولیدی
[
دوره20,
شماره
78
- بهارسال
1403]
صفری.محمد
سیر تحول رسانه¬ها در طراحی کمپین¬های تبلیغاتی از سنتی به دیجیتال بر اساس نسل دوم تا پنجم بازاریابی
[
دوره20,
شماره
80
- پاییزسال
1403]