فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - نگاشت نهادی نوآوری در صنعت حمل و نقل ریلی کشور مهدی الیاسی مهدی محمدی حسین میرزایی عاطيه صفردوست 10.7508/jstpi.2019.02.004 20.1001.1.17355486.1398.15.58.1.7 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - استراتژی موفق تعیین بازار هدف محصولات شرکتهای دانشبنیان ایرانی توسعهدهنده سامانههای سیستمی احمد رضا جعفریان مقدم حمید رضا جعفریان مقدم مهدی حاجی مرادی محمد محمدپور درزی نقیبی 10.7508/jstpi.2019.02.006 20.1001.1.17355486.1398.15.58.2.8 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - طراحی شبکه زنجیره تأمین چابک با الگوریتم جستجوی ممنوع الهه سالاری محمدرضا شهرکی عبداله شریفی 10.7508/jstpi.2019.02.003 20.1001.1.17355486.1398.15.58.3.9 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - الگوی ارتقای موفقیت توسعه محصول جدید براساس قابلیت مشارکت مشتری، جذب دانش مشتری و شکاف منابع (مطالعه موردی: شرکتهای دانشبنیان شهرستان رشت) سیده صدف وشکائی نژاد مصطفی ابراهیم پور ازبری محمد دوستار 10.7508/jstpi.2019.02.005 20.1001.1.17355486.1398.15.58.4.0 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - بررسی تأثیر دانش بازرگانی بر فرایند بینالمللیشدن کسب و کارها حسین عباسی اسفنجانی مینو سلیمی باهر محمدتقی خدایی گرگری 10.7508/jstpi.2019.02.002 20.1001.1.17355486.1398.15.58.5.1 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - تدوین مدل ردهبندی حقوق ثبت اختراع با استفاده از روش الکتر و فرایند تحلیل سلسله مراتبی مهدی خجسته مریم اشرفی 10.7508/jstpi.2019.02.007 20.1001.1.17355486.1398.15.58.6.2 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - شناسایی فاکتورهای مؤثر در پذیرش اینترنتاشیاء از دیدگاه کاربران با استفاده از مدل تکمیلی TAM ارائهشده در مدل گایو و بای. مورد مطالعه: مشتریان شرکت ارتباطات سیار ایران ـ همراهاول محمد کارگرشریف آباد محسن گرامی احمد علی یزدان پناه 10.7508/jstpi.2019.02.001 20.1001.1.17355486.1398.15.58.7.3 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 8 - ارزیابی کارایی روش بازاریابی ویروسی ترکیبی با روش خوشهبندی شبکهای و مقایسه نتایج فریدون اوحدی مهرنوش محمدی محمدجعفر تارخ 10.7508/jstpi.2019.02.008 20.1001.1.17355486.1398.15.58.8.4