ج

  • جراحی.محمد حسین بررسي نقش فناوري اطلاعات در استقرار مديريت ارتباط با مشتري به صورت الکترونيکي (eCRM) [ دوره6, شماره 21 - زمستان سال 1388]
  • جلیلی ابوالحسنی.اعظم نقش نوآوري سازماني در پياده سازي کسب و کار الکترونيک در شرکت‌هاي مادر در صنعت خودرو [ دوره6, شماره 21 - زمستان سال 1388]
  • جلیلی بولحسنی.اعظم نقش نيروهاي رقابتي پورتر در انتخاب مدل كسب و كار الكترونيك در صنعت خودرو(مطالعه موردي: شركت ايران خودرو) [ دوره6, شماره 23 - تابستان سال 1389]
  • جلیلی بولحسنی.اعظم تعيين معيارهاي کليدي در ارزيابي کسب وکارهاي الکترونيک [ دوره6, شماره 22 - بهار سال 1389]