فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - طراحی مدل کارآفرینی فناورانه در بانک کشاورزی محمدباقر ربانی محمودرضا مستقیمی احمد مهرابیان ابراهیم عباسی 10.61186/jstpi.36816.20.78.1 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - شناسایی و اولویتبندی فناوریهای نوظهور در حمل و نقل جادهای با روش تصمیمگیری چند معیاره مهرنوش بسته نگار رضا پویا نسرین سخائیان حاجی محمدی 10.61186/jstpi.40981.20.78.8 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - بررسي تأثير اقتصاد ديجيتال در بازاريابي بر توسعه صادرات و رشد اقتصادي همدان رويکرد توابع کاپيولا علی پناهی فرد محمد پیری سعید کیان پور 10.61186/jstpi.34387.20.78.17 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - شناسایی سرمایههای سازمانی و ارزیابی آن در شرایط کرونایی حاجیه رجبی فرجاد 10.61186/jstpi.31810.20.78.28 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - اثر زیباشناسی، رضایت از بازاریابی واقعیت افزوده بر قصد سفر در برند گردشگری غذا (مورد مطالعه شهر تهران) یزدان شیرمحمدی زهرا مهدی پور سولماز سینایی 10.61186/jstpi.40888.20.78.37 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - ارائه مدل ترکیبی ماتریس سوات و تحلیل عاملی تأییدی در تعیین و اولویتبندی راهبردهای یک شرکت تولیدی محسن پورقاسم عاطیه صفردوست سید رضا سلامی 10.61186/jstpi.34312.20.78.47 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - تحلیل دروننگری به مفهوم مدیریت کیفیت فراگیر نرم با تأکید بر مضامین کهنالگوها حمزه امین طهماسبی سیّد سینا معصومی 10.61186/jstpi.34469.20.78.57 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 8 - شناسایی و اولویتبندی شاخصهای رضایتمندی مشتریان کسب وکارهای الکترونیکی نوپا در محیط فازی با استفاده از مدل ترکیبی BWM و TOPSIS حامد محمدعلی زاده محمدجواد ارشادی آرمان ساجدی نژاد 10.61186/jstpi.39020.20.78.65 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 9 - بررسی نظاممند از رشد مفهوم همپایی فناورانه علی بنيادی نائينی ابراهیم سوزنچی کاشانی حسین قلیزاده 10.61186/jstpi.36880.20.78.74 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 10 - طراحی مدل بازاریابی کارآفرینانه با رویکرد بهبود عملکرد سازمانی جواد متولی طاهر محمدرضا اقبال مجید فتاحی 10.61186/jstpi.39494.20.78.84