معرفي نشريه
علمی ترویجی
معرفی فصلنامه تخصصي «رشد فناوري»
فصلنامه تخصصي رشد فناوري در راستاي توسعه مفاهيم كسب و كارهاي دانش بنيان و مدلهاي عملياتي مراكز رشد و پاركهاي علم و فناوري از زمستان سال 1383 تا كنون توسط مرکز رشد فناوري اطلاعات و ارتباطات جهاد دانشگاهي (رويش) منتشر گرديده است. اين فصلنامه داراي مجوز علمي - ترويجي از كميسيون نظارت بر نشريات وزارت علوم تحقيقات و فناوري و دارای پروانه انتشار از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
اهداف
- ترويج و آموزش مباني نظري و عملي در حوزه مراكز رشد و پاركهاي علم و فناوري
- فراهم آوردن زمينه انعكاس تجارب و ديدگاههاي انديشمندان و خبرگان حوزه فناوري
- انعكاس اخبار / اطلاع رساني در خصوص فعاليتهاي صورت گرفته در سطح ملي و بينالمللي در حوزههاي مرتبط با پاركها و مراكز رشد فناوري
- ايجاد زمينه هم انديشي و تبادل افكار ميان صاحبنظران و خبرگان حوزه علم و فناوري
مخاطبين
- مديران و كاركنان مراكز رشد و پاركهاي علم و فناوري
- مديران و كاركنان واحدهاي فناور مستقر در مراكز رشد و پاركهاي علم و فناوري
- كارشناسان ،مسئولين و تصميم سازان حوزه فناوري
مقالات این فصلنامه توسط دانش آموختگان و اعضای هیأت علمی رشته های مهندسی صنایع و مهندسی کامپیوتر دانشگاهها تدوین میشوند و از طریق سامانه الکترونیکی و با پرداخت هزینه داوری مقالات خود را ارسال می نمایند.
-
دسترسی آزاد مقاله
1 - طراحی مدل کارآفرینی فناورانه در بانک کشاورزی
محمدباقر ربانی محمودرضا مستقیمی احمد مهرابیان ابراهیم عباسیشماره 78 , دوره 20 , بهار 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
2 - شناسایی و اولویتبندی فناوریهای نوظهور در حمل و نقل جادهای با روش تصمیمگیری چند معیاره
مهرنوش بسته نگار رضا پویا نسرین سخائیان حاجی محمدیشماره 78 , دوره 20 , بهار 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
3 - بررسي تأثير اقتصاد ديجيتال در بازاريابي بر توسعه صادرات و رشد اقتصادي همدان رويکرد توابع کاپيولا
علی پناهی فرد محمد پیری سعید کیان پورشماره 78 , دوره 20 , بهار 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
4 - شناسایی سرمایههای سازمانی و ارزیابی آن در شرایط کرونایی
حاجیه رجبی فرجادشماره 78 , دوره 20 , بهار 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
5 - اثر زیباشناسی، رضایت از بازاریابی واقعیت افزوده بر قصد سفر در برند گردشگری غذا (مورد مطالعه شهر تهران)
یزدان شیرمحمدی زهرا مهدی پور سولماز سیناییشماره 78 , دوره 20 , بهار 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
6 - ارائه مدل ترکیبی ماتریس سوات و تحلیل عاملی تأییدی در تعیین و اولویتبندی راهبردهای یک شرکت تولیدی
محسن پورقاسم عاطیه صفردوست سید رضا سلامیشماره 78 , دوره 20 , بهار 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
7 - تحلیل دروننگری به مفهوم مدیریت کیفیت فراگیر نرم با تأکید بر مضامین کهنالگوها
حمزه امین طهماسبی سیّد سینا معصومیشماره 78 , دوره 20 , بهار 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
8 - شناسایی و اولویتبندی شاخصهای رضایتمندی مشتریان کسب وکارهای الکترونیکی نوپا در محیط فازی با استفاده از مدل ترکیبی BWM و TOPSIS
حامد محمدعلی زاده محمدجواد ارشادی آرمان ساجدی نژادشماره 78 , دوره 20 , بهار 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
9 - بررسی نظاممند از رشد مفهوم همپایی فناورانه
علی بنيادی نائينی ابراهیم سوزنچی کاشانی حسین قلیزادهشماره 78 , دوره 20 , بهار 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
10 - طراحی مدل بازاریابی کارآفرینانه با رویکرد بهبود عملکرد سازمانی
جواد متولی طاهر محمدرضا اقبال مجید فتاحیشماره 78 , دوره 20 , بهار 1403
-
دسترسی آزاد مقاله
1 - مديريت دانش، فرهنگ و آموزش عالی
محمد علی نعمتیشماره 7 , دوره 2 , تابستان 1385 -
دسترسی آزاد مقاله
2 - بازاریابی در شرکت های فناور کوچک و متوسط نوپا
شماره 43 , دوره 11 , تابستان 1394 -
دسترسی آزاد مقاله
3 - بررسی عوامل مؤثر بر رشد و موفقیت شرکتهای دانشبنیان
مهديه تاري محمود مرادی مصطفی ابراهیم پور ازبریشماره 45 , دوره 12 , زمستان 1394 -
دسترسی آزاد مقاله
4 - رشد فناوری، تغییر یادگیری
حامد عباسی کسانی غلامرضا شمس مورکانیشماره 54 , دوره 14 , بهار 1397 -
دسترسی آزاد مقاله
5 - مروری بر ادبیات اقتصاد دانشبنیان: از شکلگیری تا عمل؛ مطالعه موردی: بررسی وضعیت اقتصاد دانشبنیان در ایران
عبداله علم خواه مهدی صادقی شاهدانیشماره 44 , دوره 11 , پاییز 1394 -
دسترسی آزاد مقاله
6 - شناسایی شاخصهای ارزیابی عملکرد کارآفرینی سازمانی
سعيد صفري رضا عباسي مژگان سلطاني عليآبادشماره 46 , دوره 12 , بهار 1395 -
دسترسی آزاد مقاله
7 - تأثیر دوسوتوانی نوآوری بر دانش صادراتی و عملکرد محصولات جدید در بازارهای صادراتی
مصطفی ابراهیم پور ازبری میلاد هوشمند چایجانی محسن اکبریشماره 42 , دوره 11 , بهار 1394 -
دسترسی آزاد مقاله
8 - ارائه مدل مفهومی چابکی استراتژیک در سازمانهای پژوهش و فناوری
رضا بندريانشماره 46 , دوره 12 , بهار 1395 -
دسترسی آزاد مقاله
9 - تبیین دوسوتوانی سازمانی بهعنوان مفهومی نوین در مدیریت سازمانهای دانشبنیان
محمود مرادی مصطفی ابراهیم پور ازبری یعقوب ممبینیشماره 40 , دوره 10 , پاییز 1393 -
دسترسی آزاد مقاله
10 - الزامات گذر از نوآوری بسته به نوآوری باز
منوچهر منطقی پريسا حسنآباديشماره 46 , دوره 12 , بهار 1395